Wat bedoelt hij nou??

Voor de gene die het verhaal al weten en mijn vorige topic heeft gelezen, mijn crush doet de laatste tijd heel erg raar en ik zou graag jullie advies willen (sorry dat het zo lang door gaat :flushed:)

Voor de gene die niet weten wat er is gebeurd kort samen gevat:
Ik was heel lang verliefd op iemand en heb ik dus eindelijk verteld. Hij deed heel lief en begripvol enzo. En het was een hele schok voor hem, hij had het echt niet zien aan komen. Hij zei dat hij me heel lief vond enzo maar niet zag op die manier. Hij had tegen mij gezegd dat hij niemand leuk vind. Ik ken dus wel een heel aantal meiden die hem wĆ©l leuk vinden en hij houd wel van aandacht :stuck_out_tongue: dus tjaa… ik ā€œfreakā€ een beetje… Misschien wel om helemaal niks

Maarja hier komt t dus: Sinds paar dagen doet hij dus beetje vreemd en vandaag werd ik zooo jaloers. Gelukkig kan ik daar wel redelijk mee om gaan maar het is niet leuk. Hij zat dus echt heletijd aandacht te vragen van een ander meisje en ze liepen de hele dag samen deden heel veel samen etc… Maar hij zei dat hij niemand anders leuk vond. Ik wil dus op hem afstappen en gewoon vragen hoe hij zich voelt van wat ik zei, maar ik durf dus niet meer wat ik echt laf van mezelf vind omdat hij een beetje heel erg raar doet de laatste tijd… Ik zag hem vandaag paar keer naar me staren maar ik durfde niet terug te kijken. Ik ben altijd al verlegen en onzeker geweest maar sinds ik het hem heb verteld durf ik niet meer met hem te praten… En ik weet dus niet echt wat ik moet doen… Aan de ene kant weet ik dat hij het wel begrijpt en dat hij mij erg aardig vind enzo, maar aan de ene kant denk ik echt dat hij dat alleen zei uit medelijden ofzo idk…? Omdat hij de laatste tijd beetje apart gedraagt. Ik twijfel nu ook echt heel erg over mijn uiterlijk, wat ik anders kan doen zodat hij me leuk(er) gaat vinden, wat nergens op slaat omdat hij heeft gezegd dat hij me niet zo ziet…

Sorrry voor de lap tekst!!

De enige manier is denk ik door het hem te vragen. Als je hem durft te vertellen dat je verliefd op hem bent, durf je dit ook wel toch?

Als hij meent dat hij jou niet op die manier leuk vindt (ik neem aan dat hij dat meende, anders is het wel raar), dan kan je waarschijnlijk ook niks doen waardoor hij jou wel leuker gaat vinden.
Wat dat andere meisje betreft, misschien stelde het (nog) niks voor, of hij wilde het gewoon niet zeggen.

Jaa, dat vond ik dus ook heel raar van mezelf. Ik durf wel te vertellen aan hem dat ik verliefd op hem ben, en als hij zich apart gedraagt durf ik opeens niet meer op hem af te stappen…

Jaa, inderdaad @coldblooded Maar ik zou graag met hem willen praten alleen ik denk dat ik het moeilijk vind omdat hij zich een beetje raar gedraagt…

Misschien is dat andere meisje een vriendin van hem en vindt hij haar niet echt leuk leuk. Ik denk dat je hem even met rust moet laten want anders lijkt het net alsof je hem constant in de gaten houdt met dat andere meisje. Als je gewoon blijft doen hoe je altijd deed ziet hij misschien vanzelf wel hoe leuk jij eigenlijk bent en dan komt hij vanzelf naar jou :wink:

Jaa xD straks lijk ik een of andere stalker! Maar ik wil ook gewoon weer graag met hem praten Hihi maar ja wat je zegt… Ik kijk wel hoe het loopt. Dankjee voor je reactie! Ik weet niet wat het is maar het is precies wat jij zei wat ik nodig heb <3