wat bedoelt hij, i dont get it

Ik ken een jongen net 2 daagjes van school en ik vind hem er leuk uitzien,
En ik kan goed met hem opschieten.
Nu hadden we afgesproken dat we zouden chillen en beetje roken.
Maaar dat kan je toch gewoon in het echt afspreken?
Hij vroeg namelijk toen ik een endje van me vriendinnen stond of die me msn mocht om even te overleggen waneer…
en net toen was ik met hem en een andere jongen toen gaf die die jongen een box zegmaar en hij stak ze hand naar me uit, en ik dacht wtf wat bedoel je, dus ik vroeg ookzo van huh, toen pakte ik/hij mijn hand of ik pakte de zijne en toen zette ik al een paar stappen weg en toen lieten we langzaam los, en waar ik ben is hij ook… ja ikweetniet mischien wilt die alleen vrienden zijn?

vraag het hem. dan weet je wat hij wilt

ik vind dit soort vragen altijd moeilijk te beantwoorden, wij kennen hem niet.
het is maar net hoe hij naar je kijkt, hoe hij praat, dat kunnen wij niet weten. dus de enige oplossing: vragen?

klopt maar ik bedoel het oppervlakkig,
me vriendinnen zeggen dat die heel veel naar me kijkt enz,
maar ik heb het over deze 2 dingetjes…

up

reageer aub(L)

Ik denk dat je serieus met hem erover moet praten of het meer als vriendschap word of niet en als dat niet zo is kan je ook aceppeteren dat jullie gewoon vrienden blijvn omdt je vrienden blijven ook heel leuk vind

Wij zijn toch geen waarzegsters met glazen bollen?
Geeen idee wat hij bedoelt. Ga het hem gewoon vragen en als je dat niet durft dan doe je het niet. Je kent hem pas 2 dagen zeg je, wacht dan nog lekker even af. Je merkt vanzelf wel of hij je leuk vindt of niet.

:stuck_out_tongue: vraag het aan zijn vrienden of aan iemand die je vertrouwd … of die erachter kan komen :…
& ik vind ook iemand leuk en we doen ook wel dingen samen OP school alleen . voor de rest negeert hij mij …

oke ik snap het niet helemaal.
maar wat ik begrijp is dat volgens mij hij je waarschijnlijk wel leuk vind.
of idd toch vrienden wil blijven.
ga anders wat met hem praten en kijk hoe hij overal op reageert.
als hij probeert dicht bij je te komen.
wil hij je.
anders weetniet haha