wat bedoelt hij hiermee??

heey!

ik ben 15 jaar. heb dus een internetbuddy. zo een die ik nog nooit heb ontmoet. en ik chat nu ongeveer 4 maanden met hem. en ik denk dat ik verliefd op m ben :S. ook ben ik nog een groentje :S en laatst deden we truth or dare. mr dan alleen met truth. en toen vroeg hij: ‘moet je eerste x met iemand zijn die speciaal is en hoe lang moet je hem kennen.’ dus ik zei: ‘nou niet superspeciaal. maar ik wil m wel een half jaar kennen sowiesoo.’ en toen zei hij zo: ’ :slightly_smiling_face: hoe lang ken ik je al?’ en toen zei ik: ‘haha in je dromen. ik heb je nognieteens ontmoet.’ en toen zei hij dus dat ik hem best goed kende en dat hij geen geheimen voor me heeft enzow…

hij heeft me ook al een paar x uitgenodigd voor carnaval, dus ik neem aan dat de bedoeling is dat ik daar dan slaap…

Maar wat bedoelt hij hier mee? is dit serieus. wil hij serieus met me naar bed??
we hadden het ook over schaamhaar en over size van de penis enzoww…

ik denk ut wel want ja je had het over de size van de penis enzoww

Ik zou het niet teveel over sex hebben in het begin

Ik weet niet hoe oud hij is, maar het lijkt erop dat hij gewoon een beetje stoer wil doen. Ik zou er wel mee opletten als ik jou was.

njaa, 4maanden klinkt kort. maar het voelt alsof ik hem egt heeeeel goed ken. en ik weet ook bijna alles over hem. en hij over mij…
en ik vind hem egt heel leuwk. maar ik denk niet dat ik al klaar ben om met hem naar bed te gaan…

hij is ook 15

haha, een internetsexbuddy. ik zou het niet te serieus nemen eerlijk gezegd. Sowieso zou ik niet met hem naar bed gaan de eerste keer dat je hem ontmoet, ook al ken je hem al een tijdje van msn.

wait, een groentje betekent toch dat je nog nooit hebt gezoend toch? of zeg ik nou iets doms? :'D is het dan niet een beetje snel om al over sex te gaan praten?

ik snap echt niet hoe je een internet relatie kunt hebben… dan kén je elkaar niet eens

ja ik heb dus nog nooit gezoend… mrgoed ik ben wel 15 en praat dus noueenmaal over sex…

het is geen internetrelatie. we zijn gwn vrienden

Ik zou oppassen!

Waarschijnlijk ken je de preek dat mensen zich anders kunnen voordoen op het internet en je dus moet oppassen al uit je hoofd dus die zal ik je bij deze besparen.

Als je hem ontmoet sowieso NIET hup gelijk sex. Gewoon niet doen. Dan heeft ie je ook weer gehad en kan ie op naar de volgende… Gewoon sowieso op de eerste ‘date’ kan dat niet (vind ik)

neejj nooit gelijk na de 1e x. mr als ik naar zijn facebook kijk ziet hij eruit als een jongen. en hij heeft al heel lang facebook. en het is gwn egt allemaal jongen. en ik wil denk ik ook eerst met m skypen voor ik hem ontmoet. en ik spreek ook af op een drukke plek enzoww. mrgoed khou me eerst wel bezig met ontgroend worden :slightly_smiling_face:

Dit doet me denken aan die film die een beetje hierop leek. Volgens mij heet ie “trust”. Ik zou hem eens kijken als ik jou was.

ok thx

Daar heb ik net nog een hele LEUKE film over gezien
over een meisje die maanden met zo’n gastje sprak maar haar verkrachtte.

Als je je verveelt: Trust

Het kan natuurlijk zijn dat hij maar wat stoer probeert te doen, maar ik zou oppassen.

mr hij is egt een jongen van 15 jaar. ik weet het zeker

hoe weet je dat zo zeker