Eigenlijk zijn er twee dingen;
Ik vind een jongen erg leuk, en we zitten nu veel op msn te praten enz ( hij werkt bij mij en dan hebben we ook echt lol) En nu hadden we het over meisjes, en over zijn ex. (Klinkt het foutste wat ik kan doen, maar geloof me valt echt mee haha), en toen zei die over een ander meisje waar hij mee had gezoent; maar dat is echt mijn type niet maar ze was echt heel aardig! Dus ik zei; wat ik jouw type dan wel? Toen zei hij; Ja, zo’n milou type… (Zijn ex dus)
Dus ik zei; oh zo’n dun blond poppetje, niks tegen haar hoor want ik vind haar echt aardig ( en dat vind ik ook echt haha) Toen zei hij hij; ja echt zo’n meisje meisje. Maar ik ben zelf wel blond, maar ik ben wat dikker… en ben wel een meisje meisje maar soms ook niet, ben ik nou in jongens taal echt uitgeschakeld als het ware of niet!?
En het andere, toen hij dus over dat meisje had met wie hij had gezoent, zei die dus; Maar best sneu, want we waren aan het daten en toen heb ik de volgende dag toch maar gezegt dat ik niks verder hoef want ik vind het wel lekker zo. Lekker nergens rekening mee houden, vind het wel chill zo.
Maar betekend dat nou ook echt dat hij absoluut geen relatie wilt…? Want ik wil hem dus mee uitvragen, maar als hij dat meteen als teken ziet van een relatie, schrikt hij natuurlijk …
What do you say =) ?