Wat bedoelt hij hiermee ?

Eigenlijk zijn er twee dingen;

Ik vind een jongen erg leuk, en we zitten nu veel op msn te praten enz ( hij werkt bij mij en dan hebben we ook echt lol) En nu hadden we het over meisjes, en over zijn ex. (Klinkt het foutste wat ik kan doen, maar geloof me valt echt mee haha), en toen zei die over een ander meisje waar hij mee had gezoent; maar dat is echt mijn type niet maar ze was echt heel aardig! Dus ik zei; wat ik jouw type dan wel? Toen zei hij; Ja, zo’n milou type… (Zijn ex dus)

Dus ik zei; oh zo’n dun blond poppetje, niks tegen haar hoor want ik vind haar echt aardig ( en dat vind ik ook echt haha) Toen zei hij hij; ja echt zo’n meisje meisje. Maar ik ben zelf wel blond, maar ik ben wat dikker… en ben wel een meisje meisje maar soms ook niet, ben ik nou in jongens taal echt uitgeschakeld als het ware of niet!?

En het andere, toen hij dus over dat meisje had met wie hij had gezoent, zei die dus; Maar best sneu, want we waren aan het daten en toen heb ik de volgende dag toch maar gezegt dat ik niks verder hoef want ik vind het wel lekker zo. Lekker nergens rekening mee houden, vind het wel chill zo.

Maar betekend dat nou ook echt dat hij absoluut geen relatie wilt…? Want ik wil hem dus mee uitvragen, maar als hij dat meteen als teken ziet van een relatie, schrikt hij natuurlijk …

What do you say =) ?

Hmm. Eigenlijk had je voor het mooie tijdens het gesprek speels moeten vragen; Enneh, types zoals ik? :stuck_out_tongue: Weetjewel. Vind het nu heel lastig. Zou als ik jou was een klein beetje flirten en plagen en dan kijken hoe hij hierop reageert. Want als ik het zo lees, denk ik niet dat de kans groot is dat hij “ja” zegt.

Probeer er op eens slimme manier een beetje achter te komen door te flirten enzo. Anders loop je het risico dat je een blauwtje loopt.

Waarom vraag je niet eerst aan hem of hij wel toe is aan een relatie? als je weet dat hij wel toe is aan een relatie, dan kan je hem ook gewoon mee uit vragen lijkt me.
Dan merk je vanzelf of jullie elkaars type zijn. Als hij geen relatie wilt, weet je ook genoeg.

Maar eigenlijk zei hij al dat hij er niet aan toe was, athans… wel aan toe… maar hij vond het wel lekker zo snap je ?
Menn, ik snap jongens niet haha.

Waarschijnlijk vind hij het wel prima nu om even aan te kloten. Maar dat wil niet zeggen dat, als hij een meisje heeft gevonden dat hij écht leuk vind, dat dat dan niet kan veranderen! Tenminste, als hij echt verliefd word dan zal hij daar wel anders over gaan denken.

hij heeft nog geen zin in 'n relatie,
want hij hoeft zich dan nergens aan te houden,
als ie wel 'n relatie wou had ie dat vast neit gezed,

dat andere, weet ik niet, maar je kan moeilijk zijn ‘type’ gaan beoordelen,
dan verpest je t mss wel 'n beetje…?

Ik ga denk gewoon blijven doen zoals ik nu doe, gewoon ‘leuk’ zijn zeg maar… haha en dan kijken … i mean… het kan toch nog groeien right!?

Sowieso, als hij zo vaak tegen jou praat over zijn types van meisjes enzo denk ik dat hij jou vooral ziet als een goede vriendin…

Nah, dunno.

Dit was de eerste keer ;p ?

Kan je dan niet beter vragen of hij gewoon zin heeft om een keer te chillen ofzo?
Dan weet je hoe hij reageert, en kan het ook als vrienden overkomen zegmaar…
Beter dan meteen op een date vragen als ie nog niet echt toe is aan een relatie (a)

Ja maar ik woon nou niet echt in een denderend boeiend stadje… dus dan word het bijvoorbeeld naar Rotterdam, dat is kwartiertje van mij vandaan maar dan is het dus meteen al een date, athans, zo’n vibe geeft het dan af!

Ik ga 1O april met het werk bowlen, misschien wat extra tips dan =) ?
Ik kan ook een wedje leggen… dat als ik win, dat we dan bijvoorbeeld naar Dear John gaan, want hij vind dat een goede film en ik ook, maar dan is het dus wel een date… maar als ik dan zeg, en als jij dan wint dan… en als hij dan zegt; krijg je een drankje van me , is het zo van voor hem; ik ga heel erg me best doen om te winnen zodat ik niet met der uit hoef… snap je !?

Is m’n idee wat of niet haha !?

NIET DOEN, EGT EEN TIP NIET DOEN!
nooit een jongen mee vragen op de eerste date!
Je kan wel toevalig zeggen van ga je wel eens uit?
& vragen of ie dit weekend ook gaat & ook gaan mis dat
er iets opbloeid, maar nooit op een date vrage… Dat heb ik geleerd na een ervarng… Jongens willen beetje jagen beetje hard to get :wink:
dat betekend niet te veel naar hem smses,krabbelen,msnen laat hem beginnen… )) & jaa als je uiteindelijk wat hebt kan dat wel, anders denken jongens van ze is te makkelijk of idt is beetje saai!, Ik kan mezelf ook soms nie inhouden te smsen, Ofzo maar doe het dan wel & dan wacht ik 2 dagen & dan krijg ik een smsen die liever is dan alle andere… waar ik dan begonnen ben, niet te stalkerig over komen =))

SUcces

Niet geschoten is altijd mis… (A)

Try!

wat degene boven me zegt vind ik echt onzin
nouja, een beetje dan :stuck_out_tongue:
jongens willen wel jagen, maar vinden het ook leuk als meisjes initiatief tonen… en hoe krijg je een date zonder het zelf te vragen…
(dit is algemeen bedoeld)

en nou naar jouw situatie
jongens staan bekend dat ze hints niet snappen
maar hij zegt duidelijk tegen jou dat ie hij geen relatie wilt (daarom wil ie ook niet verder met dat meisje)
dus je kan wel met 'm daten, maar verwacht niet dat het serieus wordt… wil je dat wel, dan zul je heeel langzaam aan moeten doen (het kan zijn dat je eerst een paar maanden met 'm moet ‘scharrelen’)
maar ik denk niet dat ie geinteresseerd is in je
het kan zij ndattie je nog nooit als dating material heeft gezien maar gewoon ziet als vriendin… :stuck_out_tongue:

Ik vind dit een beetje vaag klinken want dan mag ik dus eigenlijk niéts !? Maar, heb je misschien dan een tip over mijn ‘wedje’ leggen zeg maar? Is dat een goed idee ?

ik vind ook niet dat wat zij zegt, dat dat klopt
ik bedoel, je moet 'm niet smsen en steeds contact willen zoeken enzo, maar je kan 'm wel mee uit vragen (vind ik), want anders weet ie nooit dat je wat in 'm ziet!! en als je 'm mee uit vraagt, gaat ie misschien ook wel op een andere manier naar jou kijken en ziet ie dat je hartstikke leuk bent :wink:

Ja, maar het is niet zo simpel van; vraag hem uit
ben ik veel te schijterig voor hahaha
maar nu ging hij weg van msn en toen was die weer droog, terwijl we daarvoor , voor dat hij voetbal ging kijken, echt lang hebben gepraat …
damn it.

i’m becomming a lesbian

Als hij duidelijk aangeeft dat hij vrij wilt zijn, zit hij idd niet op een relatie te wachten.
Maar goed, als hij iemand leuk vindt, is hij dat natuurlijk zo weer vergeten.
Kortom, blijf peilen naar zijn interesse eventueel.
Maar focus niet, want misschien wilt hij voorlopig een vrij-man zijn.

Maar het is niet zo dat hij zei uit het niets; ik wil btw geen relatie, vind het fijn zo.
We hadden het er gewoon over en toen zei die dus gewoon; maar ik heb toen maar tegen der gezegd dat 't niks werd want ik vind het zo wel best hoe het zo gaat, geen rekening ergens mee houden…

Ik weet niet of het dan minder erg is ofzo hahah
maar ik ga inderdaad gewoon normaal doen denk ik … en op werk zelfde …
maar ik wil niet dat hij het gevoel krijgt dat ik hem klem ga zitten zeg maar… maar goed
komt goed
i guess.