Hoi allemaal,
Ik twijfel een beetje wat mijn ex bedoeld met zijn gedrag. Hij heeft het 2 weken geleden uitgemaakt, na 1,5 jaar relatie. De eerste 1,5 week helemaal geen contact gehad, hij gaf aan rust te willen. Daarna een kort gesprek gehad. Dezelfde avond bij zijn ouders thuis geweest, zijn heel lief voor me. Wist niet dat hij er ook was, hij kwam opeens uit een kamer toen ik weg ging. En hij gaf me een knuffel en toen doei gezegd.
Volgens z’n vader heeft hij het heel lastig. En z’n vader zei ook steeds: Je weet nooit wat de toekomst brengt. Het is aan jullie om er misschien samen uit te komen.
De dag erna heb ik hem gebeld omdat we nog een keer zouden praten. Hij klonk heel verdrietig en ben gewoon dingen gaan vertellen en heb hem zo weer wat opgevrolijkt. En hij begon mee te praten en te lachen. Was als bijna normaal. Hij vroeg ook naar mij, wilde weten wat ik had gedaan en wanneer tentamen heb etc. Volgens z’n vader glimlachte hij na het gesprek, voor het eerst sinds twee weken.
Nu 3 dagen niks meer gehoord, hij is een week weg naar het buitenland voor z’n werk.
Wat betekenen al deze signalen? Waar doe ik goed aan? Advies nodig!
X