Wat bedoelt hij hiermee?

Hoi allemaal,

Ik twijfel een beetje wat mijn ex bedoeld met zijn gedrag. Hij heeft het 2 weken geleden uitgemaakt, na 1,5 jaar relatie. De eerste 1,5 week helemaal geen contact gehad, hij gaf aan rust te willen. Daarna een kort gesprek gehad. Dezelfde avond bij zijn ouders thuis geweest, zijn heel lief voor me. Wist niet dat hij er ook was, hij kwam opeens uit een kamer toen ik weg ging. En hij gaf me een knuffel en toen doei gezegd.
Volgens z’n vader heeft hij het heel lastig. En z’n vader zei ook steeds: Je weet nooit wat de toekomst brengt. Het is aan jullie om er misschien samen uit te komen.
De dag erna heb ik hem gebeld omdat we nog een keer zouden praten. Hij klonk heel verdrietig en ben gewoon dingen gaan vertellen en heb hem zo weer wat opgevrolijkt. En hij begon mee te praten en te lachen. Was als bijna normaal. Hij vroeg ook naar mij, wilde weten wat ik had gedaan en wanneer tentamen heb etc. Volgens z’n vader glimlachte hij na het gesprek, voor het eerst sinds twee weken.
Nu 3 dagen niks meer gehoord, hij is een week weg naar het buitenland voor z’n werk.

Wat betekenen al deze signalen? Waar doe ik goed aan? Advies nodig!

X

Ahw dat is wel lief! Ik denk af en toe een berichtje sturen om je intresse te tonen en dan vanzelf te kijken hoe hij reageert, succes! X

ik heb geen idee, misschien mist hij je? ik zou gewoon contact blijven houden!

Ik vind het dus zo tegenstrijdig omdat hij het uit heeft gemaakt… maar hij had het er wel heel moeilijk mee. Was meer dat het qua communicatie en stress niet goed werkte, niet dat er geen liefde was.
En wil hem wel graag terug…

Ik zou oppassen.
En rustig aan doen.
T kan idd zijn dat hij inziet dat hij een vekeerde keuze maakte.
Maar ja als je er ineens weer ‘‘alleen’’ voor staat kan t ook een teken zijn van gemis in het algemeen en niet zozeer van jou. niet rot bedoeld maar t kan.

Ik denk dat je het beste kan vragen. dat je het idee hebt dat hij je mist en denkt de vekeerde keuze te hebben gemaakt.
En als t zo is, wat hij ermee gaat doen.
Dan is het voor jullie beide duidelijk wat je ermee moet. met rust laten of doorgaan zoals het gaat.

Hij zou me dus nog laten weten om komend weekend of volgende week een keer af te spreken. Hij is totaal niet het type dat zo weer een ander heeft. En wil hem wel graag terug. Weten jullie een manier om hem ervan te overtuigen/ zijn interesse te wekken om het nog een keer te proberen samen?

Ik zou als ik jou was hem niet willen overtuigen.
Laat het gebeuren. je moet m niet willen dwingen.
Als het voorbestemd is gebeurd het vanzelf.

Daar heb je wel gelijk in ja. Alleen ik twijfel dus of ik hem wel of geen berichtje moet sturen nu, of moet afwachten tot hij deze week een keer contact opneemt… en ik weet niet zo goed wat ik van de opmerkingen van z’n vader moet denken. Is dit gewoon aardig bedoeld? Of zegt hij dit, omdat hij ook denkt dat het wel weer goed kan komen, omdat hij natuurlijk ook dingen weet van zijn zoon (mijn ex)?

Ik denk dat er iets is wat hem dwars zit. Probeer er achter te komen, maar ondanks dat je zo’n goede band met zijn ouders hebt praat er niet met hen over het kan zij dat hij zich gepasseerd voelt. neem hem gwn een keer spontaan mee naar de bios en ga daarna lekker stappen dan zijn jullie allebei wat losser en kan je miss vragen wat er met hem is.

Good luck :slightly_smiling_face:

Wel leuk dat hij nog gewoon contact met je wilt enzo! :slightly_smiling_face: Maar ik zou het rustig aan doen, niet te hard van stapel lopen en zoals hier boven is gezegd, je interesse tonen en hem af en toe eens een berichtje sturen of een keer bellen.

Succes!

Maar hem dus wel zelf wat gaan sturen? Of nog afwachten? Ik vind het zo tegenstrijdig. Want krijg signalen dat hij het er heel moeilijk mee heeft en blij wordt als we even normaal telefoneren. Maar aan de andere kant laat hij weinig horen uit zichzelf…

zoals je zelf zegt tis best tegenstrijdig. Maar miss heeft hij gewoon een fout gemaakt door met jou te breken en heeft hij er nu spijt van? wat was de reden dat jullie uit elkaar zijn gegaan ? en miss laat hij zelf niet veel van zich horen omdat hij je tijd wil geven ?

je kunt hem echt wel gewoon een berichtje sturen, daar is nog nooit iemand aan dood gegaan!

De reden is niet dat we elkaar niet meer leuk vinden, want dat vinden we wel. Maar het liep niet zo lekker door communicatieproblemen via een telefoon… elkaar verkeerd begrijpen.

zorg dat je jezelf niet gek gaat maken met gedachten. je kunt inderdaad best (af en toe!) een bericht sturen, maar vergeet ook niet dat hij het heeft uitgemaakt en hij ook echt wel voor je mag werken, wil hij je terug krijgen!