Wat bedoelt hij hiermee?

Mijn crush en ik praatten best wel veel via whatsapp enzo. Ik begon hem steeds leuker te vinden en ik dacht dat ook van hem omdat hij best wel ‘flirterige’ berichtjes stuurde.

Maar nu heeft hij een vriendin en toen m’n crush ‘flirterig’ met me praatte had hij waarschijnlijk toen al een relatie met zijn vriendin.

Maar hij praat nooit over zijn vriendin tegen mij en blijft maar doorgaan met flirterig doen wanneer we met elkaar praten.

En om het nog allemaal erger te maken: 1 van m’n vriendinnen vind/vond hem leuk en zijn vriendin wist dat en alsnog doen ze heel klef voor de hele klas, inclusief voor mijn vriendin.

Jongens, wat moet ik hiervan denken en/of doen??? Dit gaat al zo een tijdje en ik word er echt gek van…

Afkappen. Wil je nou echt een jongen met een vriendin serieus leuk gaan vinden? En stel, stel dát jij zijn vriendin wordt op de één of andere vage manier, dan zal hij ook zo flirterig doen met ander meisjes. Lijkt me niet echt een lekkere basis.

Hmja je hebt wel gelijk. Maar ik vond hem leuk voordat ik wist dat hij een vriendin had dus nu vind ik het moeilijker om hem te ‘vergeten’…

Sommige jongens zijn nou eenmaal flirts ookal hebben ze een vriendin.

Dit klinkt een nogal fout.
Ik zou hem eens een paar keer subtiel confronteren met het feit dat hij een vriendin heeft. zo van:

Hij: Hee, zin om langs te komen?
Jij: Heeft je vriendinnetje geen tijd dan?

Nóg perfecter te gebruiken bij de foutere flirtzinnen (hoewel ik natuurlijk niet weet of hij ze gebruikt)

Hij: Brr, ik heb het koud. Kom jij me opwarmen? :smirk:
Jij: Ik ben ervan overtuigd dat jouw vriendin daar prima toe in staat is

Hoe meer zijn reactie wegcijferend is tegenover zijn vriendin, hoe fouter de jongen, maar dat snap je wel. Deze tekstjes zijn handig om te checken hoe veel respect hij daadwerkelijk voor meisjes heeft, maar zelf zou ik sneller geneigd zijn om het nu al af te kappen.

Draai de rollen eens om, stel je voor dat jij zijn vriendin was en hij zo omgaat met andere meisjes… zou jij dat niet vervelend vinden? Dat hij dat met anderen doet wil ook zeggen dat hij dat in een relatie met jou ook zou doen.

waarschijnlijk is hij zwart :hammer: of gelooft hij in :bowing_man:

?? ?? ??

Je bent niet goed snik

Nee inderdaad niet.
Haar topic is ook al zo weird.

Niks zwart. Dit heeft totaal niet met huidskleur of geloof te maken. Je crush houdt je gewoon aan het lijntje, ik zou er niet meer op in gaan. Verspil je alleen maar tijd mee en er zijn wel meer jongens op de wereld (:

ik bedoelde zwarte koffie, dat dronk mijn ex ook :frowning_face:

Tuurlijk

RACIST GESPOT OP 12 UUR

Misschien is hij gewoon flirterig en flirt hij voor de lol en heeft hij verder geen bijbedoelingen?