Wat bedoelt hij hiermee?

Een jongen zei tegen me dat hij me irritant vond. Nogal raar want hij is altijd degene die tegen mij begint met praten. Dus ik vroeg waarom zeg je hoi tegen mij als je me toch irritant vind en dan zegt hij weer ‘hoi’… Ik krijg wel tien keer op een dag ‘hoi’ van hem. En hij zei gister avond, ‘bel je me even?’ Ik snap er niks van.

En de broer van hem zei tegen me, ja hij heeft een hele knappe broer en dat ben ik. Ik loop altijd halfnaakt door het huis en heb een sixpack en toen deed hij zijn shirt omhoog en moest ik voelen… Wat bedoelt hij daar nou weer mee?

:hammer:

Lijkt me duidelijk he. hij probeert je te irriteren?-___-

Ik snap niet waarom

Hij wil aandacht van jou, misschien vindt hij je leuk of hij wil gewoon irritant doen. Als jij hem niet leuk vind dan zou ik hem gewoon zo weinig mogelijk aandacht geven.

Het klinkt niet echt als een positieve manier van aandacht vragen. Ik denk dat ze het gewoon grappig vinden omdat jij waarschijnlijk makkelijk hapt.
Ik zou ze gewoon negeren. Misschien stoppen ze dan met het irritante gedoe en gaan ze dan evt. normale aandacht geven.

Echt regel 1 bij jongens, als ze je irriteren gewoon negeren. Klaar. Niet zeuren oid. Gewoon negeren.

Bij zijn broer was het niet op een irritante manier toen. Dat is wel een aardige jongen.

Waarschijnlijk ben je een makkelijk slachtoffer om uit te lachen, no offence, maar ze kicken waarschijnlijk op jouw manier van reageren