Wat bedoelt hij hiermee? advies graag

Hallo,

alvast bedankt dat jullie mij advies willen geven!

Ik was dus vorige week wezen kamperen met vriendinnen, en een groep vrienden van ons gingen ook kamperen dus wij kwamen daar vaak langs en toen eerst was er een jongen uit mijn klas L en die was dus zat en ik ging even iedereen hallo zeggen toen kwam L er dus aan en zoende me , en toen was er een andere jongen W ik hoorde hem allemaal zeggen : Ik kan wel janke, wat baal ik hiervan enzo.
Maar ik wist dus niet wat er aan de hand was een vriendin die vroeg het dus aan W en blijkbaar vind hij mij leuker als andere meisjes alleen nu zijn we thuis van kamperen en we willen nog wel iets doen met zn 2en en tegen zijn vrienden zei die ook dat hij mij leuk vind en ook best wel een relatie met met wilt hebben. Maar hij doet er niets voor ik moet telkens het gesprek op gang houden in het begin begon hij met het gesprek schatje enzo, en ikhouvanje alleen vandaag whatsappte ik hem en nu leest hij wel maar reageert niet :frowning_face: meent hij het dus wel allemaal?

sorry voor dit lange bericht maar ik moest het even kwijt !

xoxo

Ik heb geen advies voor je.
Ik wilde alleen even zeggen dat ik het raar vind wanneer jullie tegen elkaar ‘ikhouvanje’ zeggen en niets met elkaar hebben (en niet zeker zijn of jullie écht iets voor elkaar voelen/menen.)

maar goed dat is weer mijn mening (:

Ik denk wel dat hij dit meent, maar hij is teleurgesteld dat je met L gezoend hebt.

Spreek een keer met hem af, dan weet je ook hoe het echt klikt, en zeg dan gwn dat het zoenen met L een fout was.

Ja indd, gewoon vragen om af te spreken :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je hem best veel pijn hebt gedaan en dat hij nu zichzelf probeert te beschermen. Je moet hem laten zien dat je het meent, als dat inderdaad ook zo is. Niet spelen met gevoelens in ieder geval

Serieus, hij zegt ‘ik hou van je’ terwijl jullie niet eens wat hebben. Ik zou er al lang op afgeknapt zijn maarja, wie ben ik eh.