wat bedoelt hij ermee?

Nou ik ben dus laatst met mijn vriendje naar de kermis geweest.
Het was heel gezellig, we waren met een aantal vrienden van hem met vriendinnen. Maar toen kwamen ze zijn ex tegen, zegt hij kijk dat is mijn ex… dus ik dacht al zo van hmm oke, boeit mij vrij weinig:P

Maar toen iets later liepen we naar een cafe, en toen kwamen we langs zo’n groot mooi huis. Zegt hij kijk dat is echt een mooi huis he, ik zo ja wohw. Zegt hij ja daar woont mijn ex.

En toen had ik echt zoiets van :’( :’( hou is op over je ex.
maar wat bedoelt hij hiermee. want hij heeft het al eens eerder over haar gehad. probeert hij stoer te doen, mij jaloers te maken of wat?:frowning_face:

volgens mij verteld hij gewoon over zijn ex, verder niets

Wat MJ555 zegt.
Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor. Het is niet voor niks zijn ex.

Het waren gewoon twee toevallige momenten waarop hij iets over zijn ex kon zeggen; het is niet alsof hij uitgebreid over haar ging praten uit zichzelf.

Mijn vriendje lult ook constant over zijn ex-en. Soms op een neutrale manier, soms op een negatieve manier.

Het is misschien irritant, maar ik zou me er geen zorgen over maken als ik jou was. Zoals Charcoal al zegt, het is niet voor niks zijn ex. ;]

ja dat is waar!
maar hij zei het echt zo op zo’n manier dat hij trots op haar was. van he kijk dit is haar ofzo?:frowning_face:
maar ik heb hem nu dus;D

ik snap wel dat je dan ff denkt van ‘hmm,oke, en nu’ en het niet zo waardeert (in je hart.)
maar inderdaad, jij bent lekker zijn vriendin =)

Ik denk dat toen hij haar even zag, hij er een beetje vaker aan dacht, maarja, dat is altijd als je iemand ziet die je niet zo vaak ziet
Dus geen zorgen! T was maar even tijdelijk

Ik denk dat hij je graag wil vertellen over z’n vorige relatie, eigenlijk. In elke relatie moet je wel eens de ex-files openen.

Ja inderdaad, het kan interessant zijn om wat te weten over zijn ex. Zo kan ie vertellen hoe het is misgegaan (kan jij dat voorkomen in jullie relatie) etc