Wat bedoelt hij ermee, help??

Er is dus een jongen (mn crush) die ik best wel knap vind, heb èèn les met hem samen. Nou zit hij dus altijd 24/7 op zijn mobiel, hij kijkt echt nooit om zich heen ofzo. Dus voor mij was het moeilijk om bij hem op te vallen hahaah, en ik ken hem verder helemaal niet, maar lijkt me wel aardige type. Maar 3 weken geleden ofzo wilde ik iets aan mijn docent vragen, dus ik keek toevallig naar zijn kant op, (omgedraaid op stoel) omdat de docent daar stond… En opeens… Jaaaa keek hij me uit het niets recht in de ogen aan!! Dus ik keek ook terug, iets van 3sec daarna keek ik weg, vond het awkward. Maar hij bleef dus een tijdje kijken naar mij terwijl ik al 4 sec ofs als had weggekeken. Ik was natuurlijk blij, maar ik was ook een beetje bang dat hij het raar vond dat ik hem aankeek. Nou, toen had ik hem 2weken niet meer gezien, herfstvakantie, afwezig etc. Dus na die 2 weken was ik weer op school. En ik stond zo’n 5 meter van hem af in de klas…en omgg hij bleef me gewoon letterlijk aanstaren, niet met zijn hele hoofd gedraaid naar mij kant, want ik stond rechts voor hem, maar via zijn ooghoek bleef hij echt iets van 3 minuten kijken ofzo naar mij. Ik dacht eerst dat die achter me keek, maar ik heb het echt gezien… Gewoon naar mij.(( Ik stond trouwens ook met 2 jongens te overleggen en beetje lachen omdat we samen een groepsproject hebben)). Maar ik was echt blij en hyper geworden, en rode wangetjes stiekem😳. (Ik deed alsof ik hem trouwens niet zag kijken naar mij) Maar, dit is nog niet alles…Vervolgens liepen we uit les, hij liep (snel) iets van 10 meter voor ons… Opeens loopt hij uit het niets terug en kijkt he me weer aan!! Terwijl ik wel eens eerder tegenover hem liep, maar toen keek die voor zich uit. Ik was heeel blij, maar straks was dat een slecht teken… Ik weet het niet meer. Maar jongens, nooit gedacht dat ik zijn ogen van dat scherm zou afkrijgen, zo erg is hij. Wat moet ik er hiervan denken? Ik bedoel, dat ik hem 2sec aanstaarde gaat die toch niet na 2weken nog onthouden… ? Ooh, ik ben wel heel blij, maar wat wilt hij nou? Wat bedoelde hij met zo intens staren via zijn ogenhoeken? En het hele verhaal eigenlijk haha. *Duimt op iets positiefs* want ik was al van plan om hem aan te spreken, maar moet eerst zeker weten haha

Ik kan niet weten wat hij denkt of wilt maar stuur hem eens een berichtje op facebook ofzo als hij toch altijd op z’n mobiel zit! Of spreek hem tijdens de pauze/na de les eens aan.

Ga met hem praten

Als ik één ding weet is het dat je gewoon moet proberen om met hem om te gaan. Als dat lukt weet je zelf ook wel of je hem echt leuk vindt, vaak is het zo wanneer je je crush leert kennen dat hij toch anders is dan je je had voorgesteld