wat bedoelt hij en wat moet ik hier nou mee?

er is een jongen en eigenlijk ben ik hardstikke verliefd op 'm.
dit speelt al bijna een jaar, maar hij had een vriendin. begin van de zomer ging dat uit en hebben we gezoend. een maand later was het weer aan met zijn ex en dat vond/vind ik natuurlijk verschrikkelijk.
toch blijft hij met het uitgaan een beetje contact zoeken. hij roept bijvoorbeeld mn naam van een afstandje. gister, tijdens het uitgaan, kwam hij in niet nuchtere toestand naar me toe. sloeg een arm om me heen en zei “wij hebben stiekem verkering” dus ik zei “oh?” hij: “ja toch?”

over dit soort dingetjes denk ik (veel te lang) na. wat denken jullie dat er achter zit?
ik vind hem echt heel erg leuk en ik weet niet wat ik moet…

Praat er met hem over, dat je gevoelens voor hem hebt en dat je niet tussen hem en zijn vriendin wilt in staan, maar dat hij iig een keuze moet maken en niet jou zo behandelen.

Wat ik denk dat er achter zit is dat hij het naar vindt om alleen te zijn, dat hij niet over zijn ex heen is, en dat hij jou gebruikt… Het klinkt niet zoals de liefde van een jongen die je verdient!

Ik denk dat hij je aan het lijntje houdt. Als hij echt verliefd zou zijn zou hij het wel uitmaken met zijn vriendin. (Klinkt lullig, maar zo zie ik het wel)

maar ik denk ook “als hij me niet leuk vind, waarom doet hij dit dan?”

verliefd zijn is ingewikkeld…

Hij heeft nu een backup mocht het weer uitgaan met zijn vriendin…

Ik zou gewoon voor hem gaan, die ex aan de kant duwen en zijn enige meisje worden. Schijnbaar is hij de moeite waard als je hem al een jaar leuk vind, wacht niet langer en maak er niet twee jaar onbeantwoorde liefde van. Hij vindt je toch wel iets… Dus je begint niet bij een nulpunt. Je bent al op de helft. Je kunt het!

^
Meen je dit? Dan ben jij degene die tussen hem en zijn ex instaat. Lijkt me heel naar!

Het is niet voor niks zijn ex, als hij ziet als zij leuker is en zoals ik al zeg als ze zorgt dat zij het enige meisje is. Dan weet je dat hij voor jou gaat!
Niet te moeilijk doen en er gewoon voor gaan. Als jij hem de keuze laat om te kiezen voor zijn ex of jou. Dan is zijn ex makkelijk want dat is vertrouwd.
Ik zeg ga er voor, maar je moet het zelf weten natuurlijk!

Stiekeme relatie hahahhahahah. Dus hij kan zijn huidife vriendin naaien wanneer hij wil. En als t even kut gaat naait hij jou. Je wordt gebruikt meid!
Dumpen die gast

ik wil dit eigenlijk wel proberen… als ik niks doe en het maar zo laat weet ik toch zeker dat het nooit wat gaat worden…
en wat het nog weer ingewikkelder maakt, is dat hij juist echt een hele aardige spontane oprechte jongen is. hij is niet zoals heel veel andere jongens wel zijn en dat vind ik ook zo leuk aan 'm…

bedankt voor jullie inzichten meiden

^

Ben je niet bang dat hij als hij het met jou heeft een ‘‘stiekeme’’ realtie heeft met iemand anders. Sorry maar ik vertrouw die gast helemaal niet!

Stiekeme relatie? Dit was toch gewoon als grapje bedoeld terwijl hij drank op had? Ik zou dat niet serieus nemen in ieder geval. Maar praat met hem, vertel t hem, dan kun je nooit denken ‘wat als’.

Niks ingewikkelds hieraan. Als hij jou wilde, was hij nu bij je.

Hij probeert van 2 walletjes te eten. Als hij jou leuker dan zn ex (inmiddels vriendin?) Had gevonden dan was die nu wel bij jou. En sowieso, als hij zo een type is die het oke vind om met andere meisjes te flirten terwijl die een vriendin heeft, waarom zou hij dat dan niet later bij jou flikken?

Beste Glamorous,

Deze jongen speelt een spelletje wat niet zo netjes van hem is. Dit spel wordt zowel met jou als met zijn ex gespeeld. Hij wilt misschien ‘stiekem verkering’, maar jij moet je zelf hierbij afvragen waarom? Als je zijn vriendinnetje bent, dan mag de hele wereld dit toch weten en kan jullie liefde niets meer uitmaken.

Ik zou als ik jou was hem er gewoon mee confronteren. Dit is natuurlijk super lastig, maar ik denk dat hij het niet van jou zou verwachten. Je kunt daarbij bijvoorbeeld je gevoelens uiten en vragen waarom hij dit soort dingen tegen jou zegt terwijl hij een vriendinnetje heeft.

Is dit wat jij wilt? Verder gaan met een jongen die eigenlijk vreemd gaat met jou en niet voor de volle 100% voor je gaat?

Ik hoop dat ik je twijfels en vragen een beetje heb kunnen beantwoorden. Dit soort issues blijven lastig, wat je leeftijd ook is.

Liefs,

Vivian

Lastig want het blijft malen. Ook al vindt je hem leuk, je moet proberen niet op zijn aandacht in te gaan. Hij heeft een vriendin. Ook al gaat het uit, dan nog speelt hij een spelletje.

bedankt voor je inzicht vivian!

even ter informatie; ik ben 18 en hij is 19.

ik word er gek van als hij elke keer zulke dingen zegt en ik weet niet wat ik nu moet en kan verwachten. ik wel aan hem willen vragen wat hij hier nou mee wil, maar ik heb geen idee hoe ik dat subtiel kan doen… als ik dat “letterlijk” zou vragen ben ik veel te bang om afgewezen te worden. daar ben ik sowieso al onwijs bang voor. bij alles.

hoe zou ik hier subtiel achter kunnen komen? (ik zie hem eigenlijk alleen maar tijdens het uitgaan en dat is natuurlijk ook niet echt de ideale setting voor zoiets…)