om te beginnen, ga ik ieder weekend uit,
net zoals vorige week eigenlijk…
Ik had aardig veel op, en heb die avond met 2 jongens gezoend, de laatste vond ik ook gewoon echt leukleuk, en hij vroeg mijn nummer enzovoort… Was ik aardig blij mee moet ik zeggen, en we hadden de dag erna een beetje gepraat, daarna reageerde hij niet meer op wat ik tegen hem had gezegd… dus hoe jammer ik het ook vond, ik moest maar accepteren dat hij me toch niet wou, en het zoenen alleen voor 1 avondje was… ookal had hij het die avond nog over afspreken, en toen hij in de bus zat me miste enzo…
Toch kon ik hem niet helemaal loslaten, eigenlijk wou ik hem echt wel graag leren kennen, dus voegde hem toe op facebook, helaas accepteerde hij niet, later zag ik ook dat er op whatsapp niet meer stond ‘laatst gezien op’ dus ik dacht dat hij me geblokkeerd had, even later was zelfs z’n foto weg die hij eerst had, dus ik kreeg stille hoop dat hij misschien een ander nummer had haha!
Totdat zijn vriend die bij mijn vriendin in de klas zit, mijn vriendin whatsappte dit weekend, wat mijn nummer was omdat zijn vriend mijn nummer wou… Daar was ik zeker blij om, om dat te horen… Alleen het vreemde was dus dat hij mijn nummer allang had! Dus had ze gereageerd met: hij heeft haar nummer al haha, daar heeft hij niet meer op gereageerd! Wat moet ik nu doen? Is dit juist een teken dat hij me wel leuk vind? omdat hij m’n nummer weer vroeg? of juist niet want hij reageerde ook niet meer…
bedankt voor het lezen!