Wat bedoeld hij met..

Ik had net ook al een soort vantopic hierover maar het was een beetje onduidelijk voor mensen.
Oke, ik zat al een tijdje met een jongen, hij was heel lief voor me enalles. En we gingen binnenkort een keer afspreken. Hij wilde al ‘verkering’ maar ik wilde liever eerst nog een keer afspreken. (hadden al een keer afgesproken). Vandaag zei hij ineens: Ik heb na zitten denken en ik ben bang dat we elkaar niet vaak zien… Want ik heb het heel druk met voetbal en school en we wonen niet in hetzelfde dorp. Wat bedoeld hij hier nu mee? Want toen ik vroeg of hij me nog leuk vond zei hij JA!:blush:
Ik weet echt niet wat hij nu wil, wil hij nu nog iets met me of is dit gewoon een smoesje?

Vraag het hem?

Waarom neem je hem niet gewoon serieus en denk je dat hij het meent?

Dat heb ik gedaan maar dan zegt hij; ik weet niet…
En ik vroeg wil je nog iets met me en toen zei die ik ga het niet 100x beantwoorden omdat ik daarvoor had gevraagd of hij me nog leuk vond…

Was jij niet dat 10 kilometer meisje?

10 km is niet veel? XD

Ja dat was zij :’)

Ik vind het trouwens nogal onzinnig dat je hier nou wéér een topic over gaat aanmaken. Binnen een uur ofzo.

misschien twijfelt hij

inderdaad!
en wat hebben we verkeerd begrepen dan:P?

We begrepen het niet verkeerd, we vonden de afstand gewoon onzin.

10 km is toch niet zo’n probleem?

haha, en daarom maakt ze een ander topic aan zodat we niet meer over die 10 km praten.
:pensive:

Dat denk ik ook ja, beetje onzinnig, want nu weet iedereen het weer.

nou… hij bedoelt gewoon wat hij zegt: dat hij je leuk vind, maar dat hij bang is je niet veel te zien. Jongens zijn meestal heel simpel, ze zeggen wat ze denken.

Dus je zegt gewoon: laten we het een tijdje aankijken, als het niet werkt, dan werkt het niet, en daar komen we vanzelf achter.

KLAAR.

beetje lullig, maar wat snap je daar niet aan?

je hoeft niet weer een nieuw topic te openen, je vorige topic ging over precies hetzelfde.