opgelost
Ik snap hem wel. Ik denk dat hij het moeilijk vindt om contact te houden. Als hij jou leuk vindt en steeds contact met jou heeft, gaan zijn verliefde gevoelens nooit weg. Waarschijnlijk praat hij niet meer om zo zijn gevoelens te vergeten. Ik zou het aan hem vragen en het respecteren.
Ik veroordeel je niet omdat je een vriend hebt hoor. Ik heb precies hetzelfde gehad en die jongen heeft mij ook opeens genegeerd omdat hij probeerde zijn gevoel voor mij kwijt te raken. Ik heb het toen ook maar geaccepteerd. Ik denk dat het het beste is wat je kan doen.
Ja ik snap je volledig! Ik vond het ook heel erg moeilijk om niet meer tegen hem te praten. Ik vertelde hem toch best wel veel. We zitten bij dezelfde studentenvereniging dus we hadden het vooral over dingen die daarmee te maken hebben. Deze dingen begrijpt mijn vriend niet omdat hij de personen niet kent. Ik vond het dus ook heel vervelend dat we niet meer praatte. Maar aan de andere kant is het wel beter geweest. Het begin was even vervelend maar nu kan hij me weer als een gewone vriendin zien en praten we ook weer af en toe.
Maar ik snap het niet zo goed. Wil je gewoon vrienden zijn met die jongen?
Of is het eigenlijk een soort van ‘dan heb ik nog wat achter de hand als het uitgaat met mijn vriend’?
Ik moet dit echt even goed formuleren want ik heb hier een sterke mening over…
Mijn advies is, laat het gaan. Simpelweg omdat ik het feit dat jij iedere dag aan het appen was met een jongen waar je interesse in had/hebt respectloos vind tegenover je vriend. Als ik jouw vriend was en dit wist had ik het persoonlijk allang uitgemaakt. Zeer respectloos.
Die ex-collega is vast zelf ook in de war. Maar hij moet er ook niet aan beginnen. Je zit in een relatie.
Hij vindt je leuk, maar voelt zich kut dat je al een vriend hebt en niet voor hem hebt gekozen. Hij wilt graag contact met je omdat hij je leuk vindt, maar vindt het ook moeilijk dat jij hem niet leuk genoeg vindt. Daarom blokkeert hij je eens in de zoveel tijd van whatsapp, omdat hij van zijn gevoelens afwilt. Maar omdat hij je leuk vindt en eigenlijk wel contact wilt vindt hij het moeilijk om afstand van je te nemen,en dus voegt hij je steeds opnieuw weer toe. Hij zit in een dilemma.
Dat is wat ik denk
Ik ga mee met dit politiek correct antwoord.
oeps zie nu pas dat ik een groot lettertype heb
Misschien vind die jongen jou wel leuk.
Ik kan het natuurlijk fout hebben maar contact verbreken is volgens mij de beste manier om iemand te vergeten.
En als je iemand bent vergeten ben je ook niet meer verliefd toch?
Ik zou het echt niet tof vinden als ik erachter kom dat mijn vriend op een meisje verliefd is geweest en daarna een vriendschappelijke relatie met haar wil houden. Denk ook niet dat je vriend hier heel erg van gediend is.
Ik krijg ook het idee dat hij geïnteresseerd in je is en daarom steeds dingen verzint om met je te kunnen praten.
Maar ik krijg ook een beetje het idee dat jij hem leuker vindt dan je denkt/zegt. Ik heb dit ook gehad en heb ook ontkend dat ik hem leuk vond (maar eigenlijk vond ik in mijn hoofd hem wel leuk).
Kan het niet zijn dat je relatie met je vriend minder leuk is door het contact met die jongen? (was bij mij namelijk ook het geval, had meer ruzie met mijn vriend en dat kwam eigenlijk ook door die jongen).
Ik praat nu nauwelijks meer met die jongen en het is zoveel beter voor mij en voor hem ook.
Misschien wil hij gewoon vriendschappelijk met je omgaan en is er geen probleem
Je kan niet van twee walletjes eten
Ik snap niet dat je met hem contact houdt terwijl je hem LEUK vind en terwijl je een vriend hebt… je weet toch dat dit verkeerd zal gaan?
Jezus, net GTST. En dat weiger ik te kijken.
Je hebt een vriend, maar loop emotioneel (dat doe je!) te kutten met een ander. Sorry, maar ben je nou helemaal?! Je maakt het uit met je vriend of je stopt klooien met die ander. Zo simpel kan het zijn. En heel dat geouwehoer: ‘we kunnen toch vrienden zijn?’ Overduidelijk niet. Je voelt je rot als hij niet reageert als hij je leuk vind en je voelt je rot tegenover je vriend als hij wel zo reageert, want jij vind hem leuk. Daarom zoek je contact. Je kan niet zeggen: ok geen contact meer, of minder contact, maar lekker door kletsen over duits. Voor mijn part is het Einstein die je werk wilt ‘controleren’.
Er is maar eentje de dupe en dat is je vriend. Groei ff wat ballen, ga maak een beslissing!