Wat bedoeld hij ermee?

[i]Nou, in mijn vorige topic, heb ik getypt dat ik een jongen uit de klas leuk vind, heel erg eigenlijk. En nogsteeds, ookal heeft hij me in het gezicht netjes afgewezen ( op een aardige manier ), omdat hij iemand al leuk vind. Ik snap dus daarom niet dat velen het opvatten als dat ik verkering met hem wil. Maar goed, zal wel mentaliteit zijn.

Ik heb dus die jongen een mailtje gestuurd, en daarop alles uitgelegd enzo en ik heb gevraagd of we elkaar beter mogen leren kennen. Hij heeft er nog niet op gereageerd, dus ik wacht geduldig af. Ik heb het twee mensen laten lezen, een hartsvriendin, en een vriend die ik al lang ken ( en hij kent die jongen ook ) Mijn hartsvriendin vroeg bij haar clustervak ( waar die jongen die ik leuk vind ook bij zit ) of hij het heeft gelezen… En geschokt, volgens haar dan, zei hij ja.

Dit is wat die 2 zeiden:
Mijn hartsvriendin zegt; Die jongen is niet achterlijk, en die ziet het misschien als dat je verkering met hem wilt.
Mijn goede vriend zegt; Goede brief, maar wacht gewoon af wat hij zegt. Ik denk zelf dat hij je wel wilt leren kennen.

Ik zeg dus tegen mijn goede vriend net op msn;
Ik; ‘En tuurlijk, blijft er een stemmetje in mijn achterhoofd, dat zegt dat het goed komt en de liefde opbloeit tussen ons. Als ik maar mijn best doe om hem te leren kennen enzo. Want ik wil écht laten merken aan hem dat ik hem geweldig vindt’
Hij; ‘Als je je best doet, krijg je er vast iets voor terug, reken maar!’

Ik zit te denken dat die goede vriend van me, valse hoop geeft aan me. Maar wat denken jullie, nu ik dit zo typ? Ik snap er namelijk geen ene reet meer van. Ik heb namelijk alleen tegen die jongen gezegd dat IK hem leuk vind, heel erg leuk… Ik heb nooit het woord verkering in mijn mond gehad.

Gewoon zelf aan die jongen die ik leuk vind vragen, of afwachten?
Hellup.[/i]

-

Nou ja niet om al je hoop de grond in te drukken, maar hij heeft je al een x afgewezen dus het lijkt mij niet zo verstandig om hem binnenkort te vragen.
Leer hem idd eerst beter kennen, en laat hem jou beter leren kennen. Dan kun je dan wel weer verder kijken…

[i]Kijk >_<, ik heb hem niet om verkering gevraagd, en dat was ik nu ook niet van plan ook… Ik heb alleen eerlijk tegen hem gezegd dat ik hem heel erg leuk vind… Nooit het woord verkering in mijn mond gehad. Maarja.

Mijn schooljaar, bestaat nog uit ongeveer 2 en een halve les week… Rest tentamens/vakantie en facultatieve lessen…

Ik hoop wel zo, dat ik een keer iets leuks met hem wil doen.
Maar hoe zeg je dat gewoon normaal tegen een jongen die weet dat je hem leuk vind[/i]

Ik denk eerlijk gezegd dat hij je niet leuk vind… sorry.
Hij heeft je de eerste keer gezegd dat hij je niet leuk vind, hij reageert niet op de mail.
Ik zou hem nu gewoon met rust laten, meer kun je niet doen…

[i] In mijn geval, is het nu heel moeilijk. Ik weet niet zeker maar gisteren zat hij VOLGENS MIJ ( niet 100% zeker ) naar mij te kijken, ik kijk dan naar hem, en hij draait zich om -.-’ en daarna glimlachtte hij volgens mij naar mij?

Das ook raar. Want nu weet ik het niet meer >_< Ik laat het maar eventjes rusten, das t beste denk ik.[/i]

Of het is een player :'D

Oké, ik weet het niet, ik was er niet bij. Ik hoop van harte dat hij je leuk vind =)
Je kan het nu beter even laten rusten denk ik, anders zit je ook zo achter hem aan. heel veel succes!