Wat bedoeld hij echt ?

Hey, ik ben verliefd op een vriend van mij, maar weet niet of hij ook op mij verliefd is. Hij zegt wel vaak dat hij van me houd, maar ik hij is de beste vriend van een ex-lief. Soms heb ik het gevoel dat hij gewoon zegt dat hij van me houd om mijn reactie aan dat ex-lief te laten zien, maar soms denk ik dat hij het echt meent. Zoals ik al zei zegt hij soms; Iloveyou <3 en Ik zie je graag xxx <3. Maar ook dingen zoals; You are my world <3 :blush: Soms zegt hij ook dat hij me wil knuffelen en dat hij me mist en dat hij me wil zien enzo… &Soms sturen we echt heel de dag door en soms dagen niet, En als we sturen is hij altijd heel lief en gaat hij vaak ook die avond weg met dat ex-lief (waar ik natuurlijk niets op tegen mag hebben want vrienden zijn nog altijd héél belangrijk). Soms doet hij dus of we een koppel zijn en soms gewoon of we zijn kenissen. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Weten jullie soms wat hij misschien bedoeld?

Ik snap het niet. Wat doe dat ‘ex-lief’ in het verhaal??

Die vriend waar ik op ben is de beste vriend van een ex-lief van me, dus ik weet niet goed of hij wel meent dat hij van me houd enzo… Ik denk dat hij dat gewoon zegt om aan zn beste vriend te zeggen ofso…

Heb je al eens met hem afgesproken? Zie je hem regelmatig?
Je kan niet van iemand houden als je alleen contact hebt via sms of msn ofzo (vandaar dat ik het vraag.)
Wel kan je iemand leuk vinden, maar pas als je tijd met elkaar doorbrengt leer je van elkaar te houden.
Houden van is een gevoel dat pas komt nadat je elkaar door en door kent.
Dat moet je je goed beseffen.

Weet je ook of hij het jouw ex verteld heeft, dat hij contact met je heeft?
Als hij je verborgen houdt, dan kan je je vraagtekens al bij zijn bedoelingen zetten.
Mijn vriendin was verliefd op mijn ex en heeft me gevraagd of ze met hem uitmocht.
Als ik geen toestemming had gegeven, had zij dit niet gedaan. Dat is vriendschap.

Waarom zou die dat doen om hem jaloers te maken? Dat is gemeen.

Ik heb hem al vaak gezien, maar nu is het een tijdje geleden. Het is niet zo dat ik hem alleen maar ken via Sms of Msn ofso… En als ik hem zie doet hij ook wel lief tegen me enzo…
Ik weet niet of hij het aan mijn ex verteld…

Vraag of hij een keertje af wilt spreken, dikke kans dat hij jou ook gewoon ziet zitten.

Hij zegt altijd dat hij wil afspreken en dat ik bij hem moet gaan enzo… Dus misschien moet ik dat ook eens echt doen…

'Zoals ik al zei zegt hij soms; Iloveyou <3 en Ik zie je graag xxx <3. Maar ook dingen zoals; You are my world <3 :blush: ’

Als hij zulke dingen zegt, zou ik al afkappen :grinning_face_with_smiling_eyes: !

Oke flauw, nou ja, ik weet niet, vraag het gewoon.

Oké, dan zou ik toch wat met hem afspreken als je hem leuk vindt.
In liefde en oorlog is alles geoorloofd. :slightly_smiling_face:
Zolang jij en die ex goed uit elkaar zijn gegaan en er niks ‘ergs’ gebeurd is, heb je grote kans dat jouw ex er niets op tegen heeft.