Heey
Ik heb een vriend en ik merk dat ik heel moeilijk zonder hem kan.
We houden er allebei heel erg van om te appen. En dat doen we soms heel lang.
Maar als hij weggaat dan voel ik me zo leeg en verlang ik naar zijn hem.
Datzelfde heeft hij bij mij zegt hij. Als ik wegga dan wilt hij ook altijd dat ik blijf appen met hem en dan zegt hij ook dat hij niet zonder me kan. Maar het probleem is nu, we houden dus heel erg van elkaar. Maar als we zonder elkaar zijn heel eventjes dan missen we elkaar gelijk en dan voelen we ons allebei minder goed. Als hij van mij weggaat dan wil ik het liefst dat hij meteen weer terugkomt. En als hij er dan weer is, pqs dan voel ik me weer echt goed.
Misschien kan het ook komen doordat hij degene is die me gelukkig maakt. En ik een tijdje niet zo gelukkig ben geweeest. Kan het liggen aan dr angst ofzo, dat ik bang ben hem te verliezen?
Hij heeft diezelfde angst, maar hij voelt zich heel fijn bij mij en is ook bang dat ik hem verlaat ofzo… En ik ben zo bang dat ik dat geluksgvoel kwijt raak, en dat doe ik ook als hij weg iz, hou ik dan teveel van hem?
En hij van mij?
Want ik word bijna echt verdrietig als hij wegis. En andersom is hij heel ongerust als ik wegga en hij wilt altijd weten wat ik doe. En of alles goed is en of ik weer terugkom.
Maar hoe kom ik van de angst af, als hij weg is. En hoe kan het dat hij hetzelfde heeft?