wat als je jouw nummer niet aan de jongen geeft?

stel : een jongen vraagt je nummer na een leuk gesprek, maar je geeft het niet.
denken jullie dat de jongen je dan meer zal willen omdat je ‘hard to get speelt’ en dan zeker moeite gaat doen om aan u nummer te geraken?

ik vroeg mij da gwn af omdat ik nooit direct mijn nummer wil geven , omdat ik bang ben dat ik dan te makkelijk overkom :stuck_out_tongue: hebben jullie dat ook niet?

uh weet niet. sowieso vragen jongens mij dat meestal niet meteen, maar iets later.

Het kan ook verkeerd overkomen en dat hy denkt dat je nies van hem moet hebben.

hij kan er verkeerde ideeën over krijgen, dat je hem helemaal niks vind.
als je er nog iets achteraan zegt van; ik ken je nog niet goed, jammer genoeg dus nee. XD
dan weet ie tenminste dat je een ‘beetje’ geinteresseerd bent toch ?

Nou ik heb ooit nee gezegd, toen een jongen me nr vroeg en heeft het daarna nog weken volgehouden om mijn nr te krijgen.

Heb je er wel bij gezegd dat je hem NOG niet zo goed kent?

haha xd die doet er tenminste wat voor of neit :grin:

ik had een nieuw mobiel en ik zei dat ik em niet uit me hoofd wist maar dattie t aan me vriendin moest vragen (ik had me mobiel ook niet bij me). en later vodn ik dat weleen slimme actie omdattie er dan wel moeite voor moest doen maar ik zei geen nee.

hij deed t alleen niet. hahah

wat flauw :stuck_out_tongue: ik zat in de bus, toen vroeg zomaar een amerikaan mijn nummer, toen zei ik wel nee. dikke later.

zou ik wel doen, want anders mis je misschien contact met hem, omdat je elkaar niet meer tegenkomt.

toen ik de titel las, dacht ik al: dan heb je ook geen contact meer met 'm

gewoon geven :slightly_smiling_face: anders wijs je 'm af… en er is een verschil tussen hard to get spelen en afwijzen
en goeie kans dat ie er dan ook niet op doorgaat, omdat je 'm afwijst en dus niet zou willen…

Ik hoor altijd van jongens, dat ze liever een meisje hebben waar ze moeite voor moeten doen, dan een meisje dat in een x haar nummer loopt uit te delen.

dude hij kan toch geen moeite doen als hij geen contact met haar kan zoeken. Jezus leer jij nou maar gewoon de zoekfunctie te gebruiken ipv overal domme berichtjes te plaatsen

Ey, donder een eind op, wat loop je me de hele tijd te citeren. Je bent kei-irritant.

Echt dom dat ik hier nog op inga. Alsof het enige contact dat hij met haar kan hebben, alleen via telefoon gaat.

dan heeft hij jou nummer niet.

BALEEEEEN.

bij mij vroeg hij het nog vaker, en toen ik het gaf, belde hij alleen met zijn huistel.
nu een maand later, heb ik zijn 06 uiteindelijk nog steeds niet =@@

kweetnie ja ik heb niemand op het oog ofzo, maar ik vroeg het me gewoon af :stuck_out_tongue:
maar ja stel voor dat je hem pas een avond kent en hij vraagt u nummer, ik durf nooit ja zeggen :grinning:
maar ik wil wel zo wat rond de pot draaien, zodat ze wat meer moeite moeten doen, maar kweetnie hoe dat moet?!

Dan geef je je mail en dan later via msn(tenminste als jullie dat beide zouden gebruiken)geef je je telefoonnummer.

hmm ja ook een idee

Nou,
ik geef mn nummer niet als ik een jongen niet zie zitten,
zoals heel veel mensen,
dus ik denk dat als jij je nummer niet wilt geven,
zonder een reden erbij te geven,
dat jongens het dan wel zien als, ze is niet geinteresseerd.
Je kan natuurlijk wel zeggen van,
kijk ik ken je nog maar net,
ik geef mn tel dan nog niet,
maar miss als je mij je msn geeft, dan kunnen we een keertje afspreken ofzo.
iets in die trant…