wat als het niet past?!

heii,

Ik heb nu dus al 2 jaar een vriend(16 en 16) en we hebben "het"nog nooit gedaan. we hebben allebei besloten dat we het dit weekend samen voor het eerst willen doen.
alleen nu ben ik best wel bang dat het er straks niet in past en we dan allebei zitten en niet weten wat we moeten doen, ik heb wel eens met mijn clit enzo gespeeld en ben klaargekomen enzo maar nog nooit echt “gevingerd” ook. ik weet het niet maar mijn vinger past er niet in? en het gaatje is heel erg klein. ik maak me nogal zorgen daarom. zou iemanf mij misschien wat kunnen vertellen of advie geven?
gr.

Er kan een baby uit, dus waarom zou het niet passen?

Ben je dan wel nat/vochtig genoeg? Misschien is dat waarom het je niet zo goed lukt. Soms is het ook even lastig voor mijn vriend om in mijn vagina te komen, maar daar is de reden meestal van dat ik dan te droog ben. Als je bang bent dat je vriend het zaterdag niet erin krijgt, is glijmiddel misschien een optie. En vind je het misschien fijn om het met hem ook eens erover te hebben? Dan kan hij er ook rekening mee houden of je geruststellen

Op een door jouw aangemaakt topic van twee maanden geleden schrijf je dit:
"Ik heb dus een vriendje van 14 en ik ben 12 dat is dus 2 jaar leeftijdsverschil… "
Hier zeg je 16 te zijn haha…

Op andere topics zie ik meerdere tegenstrijdigheden.

gr.

^Vreemd. Je moet het wel alleen doen als je daar klaar voor bent en de leeftijd ervoor hebt. En als jij inderdaad pas 12 jaar bent is dat echt vééél te jong, 13 en 14 jaar ook.

Dit.
En het klinkt ook beetje plat ‘we hebben afgesproken dat we…’
klinkt ook alsof 1 van de partijen er nog niet klaar voor is (zo komt het bericht ook wel over)
met 16 heb je al seksuele voorlichting gehad, dus weet hoe een vagina werkt toch?
en gebruik aub condoom.

Precies. Of doe het gewoon niet, als je zo jong bent

Afspreken wanneer je het gaat doen is sowieso nooit een goed plan naar mijn idee. Ik zou echt even goed nadenken of je dit echt wil. Is hij de juiste persoon om dit eerste intieme moment mee te delen? Ben je er echt wel klaar voor? En ben je niet te jong? probeer eerst wat zelfverzekerder te worden en het pas te doen als de tijd rijp is (en dat is het volgens mij nog niet als ik dit zo lees)

Volgens mij heb jij in de afgelopen 3 maanden een stuk of 6 topics gestart, ieder met een ander verhaal. Ben je 12, 14, 15 of 16? En duurt je relatie nu 2 maanden of 2 jaar?

Klinkt niet dat je er al klaar voor bent. Als ik jou was zou ik wachten, ook gezien je leeftijd en het feit dat je het nodig vindt om daarover te liegen.

Dit. Als je je zorgen maakt of het gaat passen, dan ben je er zeker nog niet klaar voor.