Wat als 1e kopen? -miljonair.

Tis heel simpel.
Wat zou je als 1e kopen als je miljonair word ?

een nieuw bankstel voor mijn ouders

een vliegticket naar china,japan of india want daar wil ik echt al zolang naartoe

Ik zou op kamers gaan en me rijbewijs halen + auto kopen.
Ik zou (als ik beter bevriend met hem ben) de schulden van een vriend afbetalen.
Ik zou voor een lange tijd als een dakloze bedelde om geld de kosten van zijn slaapplaats betalen.
Ook zou ik op reis gaan met iemand en de kosten voor hem/haar betalen.
Ook zou ik als ik geld over heb… waarschijnlijk wel de keuken van me ouders laten vernieuwen en een nieuw bankstel voor hun kopen.

Een auto, zo’n Fiat 500 haha.

een auto, een BMW jeep en het moet wit zijn.

Heel stom maar ik zou mijn studieschuld afbetalen + mijn ouders terugbetalen wat ze voor mij betaald hebben (ik ga er niet vanuit dat ik miljonair word voordat ik ga studeren lol) en daarna een vliegticket naar ver weg, denk ik.

een nieuwe auto.

Een huisje voor mn moeder en dan een vliegticket en een huisje voor mijzelf. (of een appartementje ook best) en paps wat zakcentjes geven. Nieuwe tattoo.

een ijsje.

Eten.

Als ik miljonair werd zou ik eerst alle schulden van mijn ouders afbetalen.

Een huis.

Allereerste schulden af betalen, dan rijlessen en een Fiat 500 wit en een huis voor mijn moeder, en mooi inrichten. Ohja, ook een auto voor mijn moeder.

Ik zou de hypotheek voor mijn moeder en haar man inlossen, want dan zou zij niet meer hoeven te werken :slight_smile:

Een wereldreis maken + veel andere dingen waar ik nu niet op kom

Een nieuw huis voor mijn ouders en op reis

een nieuw mobieltje (samsung galaxy s4 of iphone 5)

Een huis in Londen:)

Een huis ergens in Engeland. Zo’n schattig huisje in een achterafdorpje in de buurt van London.
Zoiets