Wat alcohol niet wel met je doet..

-

't komt uiteindelijk toch wel uit, zeker in een vriendengroep, en dan kan je beter hebben dat hij het meteen van jou hoort, zodat je de volledige waarheid kan vertellen, dan van iemand anders die maar de halve waarheid vertelt.

Je kunt het beter zelf vertellen inderdaad, want zoiets komt heel makkelijk uit.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zou kunnen dat hij nog wel iets voor je voelt maar niet verder durft vanwege J. Persoonlijk zou ik het namelijk ook niet aandurven als ik weet dat mijn beste vriendin ook smoorverliefd is op diegene.

Je moet eerst goed nadenken of je écht gevoelens hebt voor hem en hij ook voor jou, als je daar zeker van bent en dat jullie verder willen gaan dan vriendschap en een serieuze relatie willen, dan zou ik het vertellen aan J.
Maar als je niet 100% zeker bent dat je verliefd op hem bent, dan zou ik het gewoon laten zodat je je vriendschap met J niet kapot laat gaan voor niets.
Praat er dus over met die jongen en vraag of hij echt gevoelens voor je heeft of dat het zoenen gewoon voor de lol was.

als jij in den haag woont ga ik echt huilen, dus even heel offtopic is dat zo? xD

en verder; J heeft eigenlijk geen recht om boos op jullie te zijn, ook al voelt hij misschien iets voor jou (wss wel, anders zou hij niet zo reageren). Maar als het niks met die beste vriend word, zou ik tegen hem nog niks zeggen. Tenzij je het echt kwijt moet, maar anders lijkt het me verstandig nog even voor je te houden. Het lijkt me wel slim om degene waar je toen mee gezoend hebt te vertellen wat je voelt voor hem, want daar is duidelijk wel wat.

Nee geen zorgen ik woon niet in Den Haag :astonished: Zou dat zo erg zijn dan? :stuck_out_tongue:
Ik weet niet of ik iets voel. Ik loop de hele dag te huilen omdat ik of een gebroken hart heb of de vriendschap heb verpest aangezien hij me negeert ik snap ook niet waarom hij me negeert.
Aan J vertellen knaagt aan me. Ook aan mijn vrienden, omdat ik de belofte heb verbroken. Ik ben bang dat als J er achter komt dat het hem alsnog meer kwetst. Ik ben n slechte leugenaar en ben bang en J en mn vrienden niet normaal meer aan te kunnen kijken. maar van de andere kant hoeft J niet gekwetst te zijn en hoeven mijn vrienden niet teleurgesteld te zijn als ik niks zeg.

hahah ja, dat doet mijzelf denken aa niemand met die voorletter en een beste vriend etc., dus ik kreeg een kleine hartaanval.

Nouja, negeert is een groot woord Denk dat hij het ook lastig vind en even moest nadenken. En omdat jullie in het gesprek al veel hebben gezegd denk ik dat ie niet weet wat hij zou moeten zeggen.

Sorry, welke belofte? Aan verliefdheid kun je niks doen, dus iets niet met vrienden beginnen is sowieso een loze belofte. J zal gekwetst zijn misschien maar daar kun jij niks aan doen. Kun je het niet aan 1 vriend / vriendin vertellen zodat je ook wat meer kwijt kunt en advies aan hun kunt vragen? Lucht meestal wel op :slightly_smiling_face:

Weet je zeker dat je ‘verliefd’ begint te worden?

Is het niet gewoon dat het extra spannend is omdat het ‘geheim’ is allemaal? En dat je hart daarom sprongetjes maakt, en je hem zo mist?

Denk daar goed over na, voordat je (als je weer contact hebt met die jongen (niet J) ) hem vertelt over je ‘gevoelens’ voor hem…

@the_grinch goed punt…Had er nog niet over na gedacht. Ik denk al haat ik het zo om geheimen geheim te houden, maar van de andere kant komt er idd een brok spanning mee.
Maar toch weet ik van mezelf dat ik iemand ben die niet weet wanneer ze verliefd is, tot t puntje bij paaltje komt. En ik denk dat dat het kwam o.O. En als ik terug kijk op de vriendschap denk ik dat ik best wel verliefd ben geworden en t al was.
@Inspiratieloos2 Ja das ook n goede :grinning: iemand die net buiten de kring staat, maar er tovh genoeg van weet en te vertrouwen is.

Je bent J niks verschuldigd, laat ik je dat duidelijk maken. Je hebt hem al afgewezen en dat moet ie maar accepteren als hij jouw vriend wil blijven. En ik zou zijn beste vriend toch proberen te vergeten…Ik denk dat hij een beetje een player is. Hij zoent de hele nacht met je en dan beslist ie dat het aan de alcohol lag…Terwijl er toch veel op het spel staat voor hem? Ik heb het ook meegemaakt en de kans is groot dat hij z’n vriend nog liever jaren voorliegt dan dat hij eerlijk is en een relatie begint met jou.