Wat aantrekken naar een begrafenis?

Ik denk echt niet dat je vriendje het erg vind als je zegt: Ik weet echt wel dat het er eigenlijk niet toe doet, maar ik voel me zo onzeker over wat ik aan moet trekken omdat ik bang ben dat ik me ongepast kleed, kun je me helpen…

Ik zou geen wit op een bruiloft aantrekken. Dat is pas respectloos naar de bruid :’)

En bij de laatste begrafenissen die ik had hadden mensen gewoon vrolijke kleuren aan hoor…

Wit is -voor sommige mensen- te vrolijk, en dan vooral met een taille riem erbij. Het is meer iets wat je naar school aan doet dan naar een begrafenis.
En ik zou als ik jou was een donkere of zwarte blouse aandoen.
Btw; op de begrafenis van mijn oma had ik een donkerblauwe rok aan met een shirtje erop, en dat was niet ongepast ofzo, zolang je maar geen geel aan doet

Hee, bedankt allemaal!
Ik denk dat ik nu geen witte bloes aantrek, maar een zwarte en ik ga voor de zekerheid vragen aan mn vriend of hij die outfit gepast vind :wink:
@Guusjelover: Het is de oma van mijn vriendje en ik kende haar helemaal niet zo goed, want ik had haar maar 1x gezien ofzo , dus ik ben eigenlijk niet echt verdrietig. En waarom ik dit vraag is omdat ik een goede indruk wil maken en er niet wil uitzien als een sloeber ofzo.

Hardstikke bedankt!

Nee, ik bedoel niet dat je het op een bruiloft moet aantrekken, maar ik vind wit echt een kleur wat me aan een bruiloft doet denken. Snap je? :'3 Ik vind vrolijke kleuren eigenlijk niet kunnen op een begrafenis. :confused:

Het klinkt oké. Je moet niets doen waarin je je slecht voelt…Mss kan je een foto plaatsen? Dan kunnen we kijken of het kan.

ik zou als ik jou was ook aan je vriend vragen of het kan en wat zijn moeder (en/of zus?) aanheeft, dan weet hij ook gelijk dat je moeite hebt gedaan, en niet zomaar iets uit de kast hebt geplukt.
succes ermee

Wat dacht je van respect voor degene die is overleden.

zwarte skinny jeans, wit truitje en een zwart vestje? zoveel mogelijk zwart… zou niet die tailleriem en dat blousje aandoen, dat kan namelijk ook zo naar school.

Sorry dat ik het zeg, maar wat een lame ass opmerking.

ja echt he… beetje respect tonen mag ook wel, ookal is diegene overleden.

ontopic ; een net blousje met een donkere broek? of een net jurkje met hakken/net schoentje.

Daar ging het niet over. Het gaat over het DRUK MAKEN om wat je aanmoet daarnaartoe. Ik snap heus wel dat men dat uit respect(gatver wat een vies woord) doet.