Wat aan te trekken naar een bruiloft?

Hee meisjes,

Ik heb binnenkort voor het eerst in m’n leven een bruiloft, van m’n neef, maar ik heb echt geen idee wat je naar een bruiloft aan moet trekken haha!
Ik ben zelf niet echt modebewust en heb meestal simpele basic dingen aan.
Ik wil graag iets leuks aan trekken wat niet al te ‘over de top’ is, maar wel gewoon leuk : )
Ze hebben een luxe villa afgehuurd dus ik kan denk ik niet aankomen met een basic topje ofzo haha.
Iemand ideeen wat ik aan kan trekken naar de bruiloft en wat niet al te duur of over de top is?

kus!

Gewoon een leuk jurkje met hakken?
Is simpel maar kan toch heel mooi zijn! :slightly_smiling_face:

Gefeliciteerd trouwens (met je neef ofc). :slightly_smiling_face:

Ik had een galajurkje aan op de bruiloft van mijn oom, want die bruiloft was ook nogal chique. Maar ik weet niet of je een galajurkje hebt/leuk vind. Anders gewoon een simpel jurkje met ballarina’s, kan ook al heel mooi zijn en echt niet te duur.

Een cocktail jurkje? Meestal lopen ze op bruiloften rond in mooie cocktail jurkjes.

Misschien dat je wat kan vinden op zalando: http://www.zalando.nl/cocktailjurken/

een jurkje met panty en pumps staat leuk, met opgestoken kapsel misschien? :]

Anders een mooi blouseje met een rokje en ballerina’s/hakken als je geen galajurkje hebt?

wow wat een snelle reacties hih, dankje!
het klinkt heel stom, maar het is best ‘spannend’ voor me om met hakken en een jurkje aan te komen aangezien ik echt nóoit jurkjes etc draag. laatste keer was met een gala van 3 jaar geleden haha!

Dat had ik een paar jaar terug ook, en toen heb ik in zo’n goedkoop Turk winkeltje, je kent ze wel, altijd met broeken en jurkjes buiten enzo, een jurkje gekocht! Vond 't wel kunnen voor op een bruiloft!

http://cl.ly/333V0R0E3a2W042v1r1I/IMG_8371.jpg

^ mooi figuur heb je! en het is inderdaad een leuk jurkje, alleen misschien iets te druk voor mij doen, maar zo’n model zou ik wel willen : )

Dan zou je misschien gewoon lage hakken aan kunnen doen, en als je dan misschien toch dat aandoet dat je het wel heel leuk vind staan! (:

Dankje.

Ja in zo’n winkeltjes hebben ze echt vanalles, ook meer galajurken. Op de markt zie ik soms ook echt HEEL mooie dingen trouwens!

Misschien is het juist leuk om dan weer hakken aan te doen en een jurkje, krijg je ook nog veel complimentjes die dag haha! Dat is leuk toch?

Ik had een licht roze jurkje, met een blazer, en daaronder zwarte hakken. En 's avonds op het feest deed ik mijn blazer uit. :wink:

Is er geen dresscode oid? Ik heb zelf binnekort een bruiloft van mijn mentor, en we hebben met de hele klas ofgesproken in het rood te gaan :slightly_smiling_face:
Als ik jou was zou ik een leuk jurkje aantrekken, die net boven of net onder de knie komt. Dan kan je er een panty en ballerina’s onder dragen.

Nee er is geen dresscode, en aangezien die kant van m’n familie ( waar de bruiloft dus van is ) altijd wel wat af te kraken hebben aan je, vind ik het ook best moeilijk om wat uit te kiezen wat niet al té opvallend is, maar wel leuk en vlot : )

Oh ja snap ik, dat is wel vervelend.

waarom doe je geen jurkje/ rokje-top met een gewerkte panty eronder. dan hoeft je ‘bovenlijf’ niet zo druk te zijn, en kan jezelf bepalen hoe druk je de panty wilt? en verder er misschien een leuke blazer er overheen (:

iig heel veel succes met uitzoeken

Misschien in tijdschriften nog inspiratie opdoen? (:
succes!

ik zou eens bij de zara gaan kijken voor toch een jurkje!
en als je iets neemt dat er qua stof en snit gewoon mooi/kwaliteitvol uitziet maar wat niet te druk en opvallend is met een print of frutsels dat je dan altijd wel goed zit!

Ik zou gewoon een jurkje aantrekken met hakken, maar je kan ook voor ballerina’s kiezen. En geen wit aantrekken hè haha