Wat aan te doen met kerst

Ik ben bij de ouders van mijn vriendje uitgenodigd om kerstavond te komen eten. Ze pakken er best mee uit. Geen gourmetavondje zeg maar maar echt een diner.
Ik twijfel erg wat ik aan zou moeten doen. Ik twijfel tussen een zwart broekpak met zilver streepjes met truitje of misschien blouse of mooi zwart mini jurkje met zilver glittertjes erin. Hebben allebei wel wat maar denk dat het broekzak te netjes is zeg maar.
Wat vinden jullie?

1 like

Ik zou omdat je naar zijn ouders gaat geen mini jurkje aan doen kan een verkeerde indruk maken misschien, misschien is een blouse wel leuk om aan te doen? Maar je moet aandoen waar jij je goed voelt want jij kent jezelf en je vriendje het beste dus je weet denk ik wel wat je aan moet doen gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Jij bent namelijk ook degene die het aan moet en niet wij of die ouders van je vriend.

1 like

Alle twee heeft wel wat. Ik zou een jurkje aan doen. Een jurk heeft altijd wat exclusiefs. Maar, vraag het vooral aan je vriendje. Jullie moeten het samen afstemmen. Als jij erg chick gaat, en hij heeft een oude spijkerbroek aan, dan is het ook wat stom.

1 like

Heb je al gevraagd hoe hij gekleed gaat? En wat gaan de ouders dragen? In principe kun je met kerst bijna niet “overdressed” gaan, maar als je het zeker wil weten dan moet je het er gewoon even met hem over hebben. Heb je het er niet met hem over, dan zou ik voor het broekpak gaan of een rokje met een blouse. Persoonlijk vind ik jurkjes het leukst met kerst, maar je wil er natuurlijk niet te chique uitzien als de rest in een comfortabele trui komt.

1 like

Jurkje, want WC. Halfnaakt op de wc bij je schoonouders vanwege het broekpak lijkt me alleen maar stressvol.

2 likes

Heb uiteindelijke jurkje aangedaan maar bikerboots ipv hakjes. Maakte het net meer casual. Paste mooi bij sportieve combinatie van mijn vriendje.
Bedankt voor jullie reacties. Beter laat dan nooit😃

2 likes