wat aan op de eerste schooldag?

hooi allemaal
ik hoef pas over 2 weken weer naar school maar heb nog niet echt een idee wat ik de eerse schooldag aan moet. Hebben jullie ideen, en wat doen jullie aan.

ik had dit bedacht:
bloemetes jurkje van topshop, met een vestje maar verder ben ik nog niet

je moet gewoon iets dragen waar je je fijn in voelt, en iets wat je mooi vind, wat je stijl laat zien, iets waardoor je gezien word, maar ook weer niet TE opvallend :’]

…? Gewoon iets dat je leuk vind?

Lol ik ga voor iets extremers xD

Zwart topje met daarboven een glimmend pvc underbust corset , wil deze week ook nog een pvc rokje kopen maar zie nog wel :3 of een rokje dat ik nog heb liggen en me nieuwe shiny plateau laarzen xD

buhh…weer zon meeloper…

HAHA GRAPJE! Ik vind het goed dat je je eigen stijl hebt en er niks om geeft wat andere mensen misschien/waarschijnlijk ervan zeggen/vinden

Haha mensen denken altijd dat ik ‘kinky’ ben xD en de meeste zijn het gewend :'D

-

Gewoon je favoriete outfit.

En weet ik veel wat je in je kast hebt liggen

ik waarschijnlijk:
zwarte joggingsbroek met een houthakkersblouse en de eerste schoenen die ik zie in mijn kamer(dus ik gok vans dc’s of etnies)
uit ervaring weet ik dat ik te BLEEEEEEEEEH ben om weer naar school te gaan om me echt uitgebreid aan te gaan kleden.

BWAAAAAAAAAH dinsdag moet ik al op school verschijnen muuuh XDokeditmoest

joggingsbroek…?

thanx ik ga nog wel ff een keer in de stadt kijken voor een leuk vestje en dan doe ik er wel een jurkje of t-shirt onder

GWN normaal ik zie het dan wel joh …

Hmm… weet het zelf ook nog niet.
Wss gewoon een jeansbroek met tshirtje fzo,
kga wel nog es kijken of ik iets leuks zie als kga shoppen,
mr niet echt iets opvallends fzeu,
kdraag gewoon iets waar ik me goed in voel.

ik denk dat ik mn favo jurkje aandoe,
of gewoon jeans met een shirtje, en vestje ofzo. weet nog niet, ligt ook aan het weer enzo.

maar gewoon iets kiezen waarin jij je lekker voelt, en niet in die veeeeel te strakke jeans, die mooi is wanneer je hem niet aanhebt.

hangt er vanaf. Ikzelf kom dit jaar in een compleet nieuwe klas, en ik wil dan gewoon wel een beetje goede indruk maken.
Ik doe denk ik m’n nieuwe destroyed look jeans aan (komt me kont goed in uit, wahaha) en dan of met een topje met een vest, of m’n witte blouse met spijkergiletje (bijna prcies dezelfde kleur als mijn jeans) maar kweet nog niet zeker… vind het echt lastigxD
Je moet gewoon kleren aandoen waar je je prettig in voelt en die echt bij jou passen, want dan straal je dat ook uit=)
Als je niet goed op hakken kunt lopen DOE HET DAN VOORAL NIET AAN OP DE 1E DAG! je hoeft immers niet meteen je eerste blunder te begaan als je nog maar net weer op school zit :wink:
liefs,

Ik trek dus altijd m’n nieuwste aankopen aan (:
en dat zal nu dus zijn;
Mijn nieuwe lacoste polo
‘’ ‘’ Skinny
‘’ ‘’ Pumps

haha ja ik hou wel van kakstyle :3

uniform…

iets waarin je er mooi én easygoing uitziet? dus qua make up mooi naturel opgemaakt, qua haar los maar mooi, qua kleren een leuke laagjeslook met kleren die je figuur flatteren en hakken (maar niet te hoog) enzo.

Ik ga niet moeilijk lopen doen, ik pak gewoon een spijkerbroek en een leuk truitje en dan zie ik wel. xD