Wat aan naar verjaardag

Hoi!
Een vriendin van mij (15) geeft een verjaardagsfeest vrijdag. Ik ben nog nooit op zo’n feest geweest dus ik weet niet wat ik aan moet. Ik weet gwn zeker dat ik dan underdressed of overdressed ben. Weten jullie dat misschien? Ik weet ook niet wat voor feest het is

Vraag eens aan de rest wat hun aandoen?
Naar een verjaardag trek ik meestal een rokje met een leuk shirt aan of een jurkje (gewoon een zwart jurkje of een grijs jurkje met van die gaten bij de schouders, echt niks chiques ofzo).

Ik zou inderdaad aan een aantal anderen vragen wat ze aantrekken. Is er een bepaalde dresscode, is het op een specifieke locatie?

Wat soort feest geeft ze? Ik trek naar gewoon een verjaardag meestal een broek met bousje/jasje aan.

Nee het is geen dresscode en gewoon bij haar thuis, heb het al aan een aantal gevraagd😊

En wat doet de rest? Beetje ideeën op kunnen doen uit wat zij aan doen?

Dan is het toch een doodnormale verjaardag en kun je je gewoon normaal kleden lijkt me.

gewoon kleding :’) kan misschien wat ‘extra’ bij zoals een blazer of een armband,…

Als het gewoon bij haar thuis is, dan zou ik het gewoon lekker op een broek houden met een mooie top en eventueel een blazer ofzo