Wat aan naar schoolfotograaf?

Donderdag heb ik schoolfotograaf op school!
maar wat moet ik aaan"?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:??

" Wat aan te trekken…? " topic aub. (:

Link: http://forum.girlscene.nl…ken_/list_messages/195777

Mijn zorg is meer: ‘Past mijn haar wel op de foto’.

uh. je ziet je kleren zo goed als niet?!

oke alleen op de klassefoto… :blush:
Tsja, iets wat je leuk vind, k weet niet wat je in je kast hebt liggen?!

Een trainingspak.

er is 9/10 x een blauwe achtergrond. dus trek geen blauwe kleren aan, geen witte kleding en ik zal ook geen zwart kiezen. dan is het zo “saai”
trek is roods aan, of roze of geel of groen of zo. dat springt er een beetje uit :slightly_smiling_face:

bedenk je dat alleen je schouders en een piep klein beetje van je hals te zien is. dus mocht je een heel laag uitvallend truitje aan trekken, of iets met heeeeele brede schouders, dat je dan bijna naakt op de foto staat, dat is ook niet de bedoeling lijkt mij…

oorbellen doen het altijd wel goed! en als je een ketting draagt zal ik voor een korte ketting kiezen en niet zo’n dunne lange die over je tieten valt, anders valt niks van je bedeltje te zien.

en zorg voor een goede matterende huid. dus flink aan de slag met poeder (als je foundation enzo gebruikt, maar natuurlijk niet te veel anders ben je zo’n poederhoofd xD) zodat je niet van die glimhuid hebt :slightly_smiling_face:

Geen blauw nee, gewoon wit-zwart iets? Je ziet alleen de bovenkant haha. Zorg dat je haar en make-up leuk zit en doe een simpel shirtje aan.

ik had vandaag schoolfoto.
ik droeg een zwart 3kwart shirtje, een lichte destroyed jeans en grijze uggs.
doe iets aan waar je je lekker in voelt?

Heb jij die tips zelf uit gevonden? Ik vind ze Gooeeed, haha!

En crocs.

thnx! Slotje.