Wat aan naar concert?

Hee allemaal,

Ik ga komende zaterdag naar een concert, genre glamrock. Ik ben alleen een beetje aan het twijfelen over wat ik aandoe. Het is namelijk in Amsterdam, en ik ga er al overdag heen zodat ik ook nog wat heb aan m’n übergoedkope treinkaartje (herfsttoer 35 euro met z’n 2en… goedkoper dan 2 retourtjes) dus het moet niet te koud zijn voor buiten.
Maar in de zaal zal het warm zijn, dus daar moet ik ook iets op vinden. Bovendien moet ik niet m’n mooie laarzen ofzo aandoen, want het kan zijn dat die verpest worden als er iemand op m’n voeten gaat staan in de zaal.

Daarnaast moet het wel leuk en hip enzo zijn natuurlijk :stuck_out_tongue: Dus, heeft iemand de laatste tijd nog iets leuks zien hangen/eigen ervaring?

Gewoon waar je, je prettig in voelt… en je kan toch overdag gewoon een winterjas aan doen? Ze zullen daar vast wel een garderobe hebben.

simpel shirtje + cardican/vest + fijne broek + all stars (of andere gympen)

een dikke jas maar voor binnen iets wat niet te warm is en gewoon voor binnen. en dan niet te nieuwe schoenen zoals je zelf zegt. wat moet ik nog meer zeggen ik ken je kast niet en ik ken ook niet echt mensen die speciaal zich aan gaan kleden naar een concert. :’) (dus gewoon dagelijkse kleding spijkerbroek aandoen, daar zijn er vast genoeg van)

je gaat zeker naar adam lambert? ik ook! :grin:
je kunt gewoon een spijkerbroek met een leuk shirtje aan met een vestje.
zeker niet je nieuwe laarzen aandoen, maar gympen. want na een concert zien je schoenen er niet meer uit.

Kleren :slightly_smiling_face:

Haha nee geen idee, weet niet wat voor soort muziek stijl het is.
En inderdaad je kunt vast wel ergens je jas kwijt.

Ik zou allstars of zo aandoen + jeans + mooi t-shirt/topje voor het concert + warm t-shirt of sous-pull voor buiten + trui + jasje. :slightly_smiling_face:

Inderdaad allstars, en er is (normaal gesproken) een garderobe, dus dan kun je nog een extra vestje voor buiten aan doen en die daar achterlaten

omygosh,Adam Lambert XD
bij Glam Rock dacht ik echt gelijk aan Mötley Crüe,Poison,Twisted Sister,Crashdïet.
XD

Idem!
En Aerosmith en Alice Cooper.

Ik vind dit soort topics altijd zo schattig. :’)