wat aan met deze schoenen..iemand een idee?

Ja, en dan heb je weer een miskoop omdat je het niet aandoet omdat je niet weet wat je erbij aan moet? :'3

Nah dat vind ik geen miskoop maar gebrek aan creativiteit. Ik zou nooit iets wegdoen wat ik niet meteen kan combineren. Juist als je eens gek doet met een lastig item kan je een nieuwe hippe combo ontdekken, als je niet gewaagd durft te zijn blijf je altijd hetzelfde imo.

Ik vind ze leeeeuk!
Kan met heel veel toch, alleen korte dingen en jurkjes niet zo misschien. Dus schoenen + lange broek + welke bovenstukken je er maar bij wilt doen (liefst met een kleurtje uit de schoen, maar dat kan evt ook nog in je sieraden)

Ja maar niet iedereen durft dat, bijna iedereen hier ziet het zelfde eruit en weet bij de simpelste dingen niet hoe ze het moeten combineren.

Daar is toch ook niks mis mee, ik vind het alleen onnodig om de opmerking te maken dat ze het beter niet had kunnen kopen. Iemand die es buiten de doos denkt mag wel wat meer aangemoedigd worden imo.

Simpele skinny.

Skinny, shirt met cardigan.

Nou en ik vond het wel nodig om de opmerking te maken omdat ik het nogal nutteloos vind om zoiets te vragen bij zulke simpele schoenen.