wat aan met deze schoenen..iemand een idee?

ik heb deze schoenen eergister gekocht maar wat moet ik er nou bij aan doen, wat past er echt goed bij enzo :grinning:
als iemand een idee heeft zijn die vanharte welkom…
en als je geen idee hebt heb je misschien een upje??

Xx
p.s. dit zijn ze:

http://i38.tinypic.com/9beowh.jpg

http://i38.tinypic.com/ae6xog.jpg

sorry de foto’s zijn een beetje groot…

geen idee,

up up up

Mix & Match met miskopen.

Ik zou ze tbh nooit gekocht hebben, maar iets denim-achtigs ofzo?
Wat dacht je van een leuke jeans met een wit hempje?! Wow, prachtidee… :grinning_face_with_smiling_eyes:

het is geen miskoop maar ik dacht misschien hebben jullie nog leuke ideeën :grinning: dus vandaar, maar ik ben er wel gewoon blij mee hoor
bedankt voor je idee :grinning:
up

stoere jeans & shirtje of hemdje, simpel wit of een kleurtje uit die bloemetjes + colbertje, wat simpele armabndjes erbij :slightly_smiling_face:
en als je geen colbertje hebt, stoer jasje?
successs

upje

Waarom koop je ze dan als je niet weet wat je erbij aan moet doen?

Ontopic: jeans/skinny met simpel shirtje, cardigan enzo? Zo moeilijk is dat toch niet?

een skinny(gewoon denim) en dan met een gekleurd T-shirtje (zie de kleurtjes op de schoen) niet zo heel moeilijk toch?

Gewoon een spijkerbroek (skinny) en dan met eem wit hempje en een zwarte blazer of zo?

[i]die schoenen zijn zoooo leuk!:smiley:

je kunt er idd gewoon een denim broek met een simpel zwart of wit topje aandoen. een opvallende ketting erbij en klaar![/i]

spijkerbroek met zwart, wit, grijs hemdje
of misschien een kleurtje die in de schoen zit?

upje

alles staat hierbij. snap niet waar je problemen mee hebt.
x

omg. waarom een topic hierover
echt dom.

Omdat ze niet weet hoe ze de schoenen moet combineren, daar is dit hele subforum voor. Dus zo dom is het niet.

Arriiiii,
wat een super leuke schoenen! (:
Gewoon spijberbroek, zwart shirtje!
of wit, ik zit nou te denken, wat voor leuks heeft zij daarbij,
maar ik heb je al telang niet gezien om te weten wat voor kleren jij hebt.
Morgen weer toch?
xxx

zoals iedereen zegt; spijkerbroek & simpel shirtje

Err best veel, ik zou als basiskleur zwart nemen. Mss met kleuraccentjes, een vestje in de kleur van de bloemen of een sjaaltje? Onder jeans staat alles btw goed dus dat kan sowieso als je een dagje geen zin hebt om na te denken.

Dat is toch juist de uitdaging! Ik denkt NOOIT na over of het item wel bij mijn garderobe past (tenzij ik iets specifieks zoek). Ik ben thuis wel creatief ermee en als ik het echt niet kan combineren dan bedenk ik een look en ga ik wat gerichter zoeken. Maar ik heb intussen een kledingkast met zoveel diversiteit dat ik bijna alles wel kan combineren :3