wat aan bij skeeleren/ skaten?

Hallo,
Wat trekken jullie aan met skeeleren skaten? Is dat een trainingsbroek of liever een hardloopbroek? ik wil weer gaan skaten maar weet nog niet wat echt fijn is om aan te trekken dus vandaar mijn vraag.

Is er verder nog een leuke app waar het skaten word gemeten waar jullie mee werken?

En kan je echt afvallen van skaten als je het veel gaat doen?

Niemand?

ik droeg meestal gewoon een normale broek en een shirt maar als je wilt kan je ook gewoon sportkleren ofzo aandoen.

Ik ging gister skeeleren :slightly_smiling_face: superleuk!
Gewone kleren aangehouden.

Ik doe meestal een sportlegging en een normaal shirtje of vest, afhankelijk van de temperatuur. En altijd lange sokken want ik vind het vervelend als m’n sokken korter zijn dan de skeelers! Dat gaat schuren na een tijdje.

Ik skeelerde vroeger met mijn vriendinnen voor plezier en dan had ik gewoon mijn normale kleding aan, soms een trainingsbroek omdat dat van mijn moeder moest.

Als je het voor je sport doet zou ik eeen hardlooplegging aantrekken, zit denk ik ook wat fijner!

Ik draag meestal mijn hardloopkleding, dus een legging en een jasje en als het wat warmer is een shirt met korte mouwen.

Skeeleren zorgt erbij mij niet echt voor dat ik afval, daarom doe ik het ook niet, maar het zorgt wel voor mij gevormde bovenbenen en billen :wink:

Ik zou in ieder geval niet je nieuwste kleding aandoen, aangezien je nog wel eens kan vallen en er dan gaten in komen :wink:

Ik hou altijd gewoon m’n normale kleren aan. Maar ik zie het ook niet echt als sporten, omdat ik niet zo snel ga. Voor mij is het net zoiets als ergens heen fietsen; het is wel sport maar je gaat er geen sportkleren voor aan doen.
Maar wel altijd een broek waar je goed in kan bewegen.

Ik draag gewoon een sportbroek en een vestje, nooit een spijkerbroek ofzo omdat ik meerdere keren ben gevallen en daardoor een broek heb gescheurd :frowning_face:

Even een ander vraagje. Zijn hier mensen die hand/polsbeschermers dragen tijdens het skeeleren? Zo ja, waar heb je ze weg?
Ik heb overal gezocht naar hand/polsbeschermers maar kan alleen kindermaten vinden :dry:

Hardlooplegging met hoge sokken, t-shirt en een sweater die ik om kan knopen als het nodig is.

Die van mij zijn van Bristol

Ik skeeler meestal voor mijn plezier, dus hou ik me normale kleding aan :slightly_smiling_face:

Ik skeeler niet, al wil ik het wel weer gaan doen, maar ik zou een legging aan doen (een dikke waar je niet/nauwelijks doorheen kunt kijken) en een shirt dat over m’n kont heen valt. Lekker losjes en je kunt je er goed in bewegen.

ik wil ook graag skeeleren, maar heb geen skeelers meer.
ik ben vanplan deze weer te gaan aanschaffen, maar is best een investering.

ik wil alleen geen dikke gespierde bovenbenen krijgen, want mijn benen zijn al heel gespierd en wil ze echt niet nog gespierder.

rkijgen jullie dikke gespierde benen van skeeleren?
en is er een manier waardoor je dat niet krijgt?

Ik draag een hardloopbroek (3/4 of een korte) als ik bij de skeelerclub skeeler, maar ik ga soms ook wel eens met een vriendin en dan hou ik mijn gewone kleren aan want dan ga ik niet zo hard.

Mijn polsbeschermers heb ik bij een schaatswinkel gehaald, maar ik kan me voorstellen dat ze die bij een fietsenwinkel ook wel hebben. Die van mij zijn best chill omdat ze niet mijn hele hand bedekken waardoor je niet zo zweet. Ik raad het wel aan! Als je een keer onderuit gaat, vang je jezelf meestal met je handen op en met beschermers heb je dan geen schaafwonden :slightly_smiling_face:

@MMM: Of je er brede benen van krijgt weet ik niet zo goed. Ik heb zelf behoorlijk gespierde benen, maar ik waterpolo ook. De meeste meiden met wie ik skeeler, hebben dunne benen dus daar zou ik me eigenlijk niet zo’n zorgen over maken! Is er niet iemand van wie je skeelers mag lenen? En anders marktplaats?

Edit: Ik gebruik trouwens runkeeper, die meet je snelheid en de afstand die je aflegd

Ik zou op marktplaats kijken. Ik vind het ook een hele investering, maar ik heb via marktplaats nieuwe skeelers voor 22 euro gevonden! Die vrouw had er nog veel meer nieuwe…

De Bristol hier heeft alleen junior :confused:
Maar bedankt voor de tip

Ik heb altijd gewoon mijn normale kleding aan. Soms zonder jas en dus met alleen een vest/blazer/trui omdat het anders te warm is.

Wat ik draag is verschillend, als ik ver ga draag ik een sportlegging en een sportshirt met lange mouwen. Als ik maar heel eventjes ga hou ik m’n gewone kleren aan. En een app die ik gebruik is “FitApp”