ik vraag me af wat zou ik leuk kunnen dragen bij deze panty
Dat rokje was van een vriendin x) en die schoenen heb ik weg gedaan…
dankjee…
Iets zwarts voor erboven of iets wits…dus bijv. een zwart of wit jurkje…en als schoenen grijs, zwart…gewoon niet te felle kleuren gebruiken…en geen sneakers eronder ofzo.
Iniedergeval NIET zoals op de foto haha. Ik zou het gewoon met iets zwarts doen, geen jeans en geen strak rokje. Ik zou hem trouwens helemaal niet aan doen, hij ziet er cheap uit.
ik zou hem in de prullenbak gooien
Lange bloemen print panty’s vind ik wel leuk staan.
Maar dat is toch echt een legging hoor of ben ik nou heel dom?
Nouja, vind hem niet echt een succes…
Maar als je hem toch aanwil doen, met iets rustigs, de print valt al genoeg op.
Zwarte schoentjes,zwart strak kort jurkje (:
Ik haat het als mensen panty’s leggins noemen en leggings panty’s >.< Waarom is het zo moeilijk om het goed te zeggen? Sorry, irritatie.
Maar nu OT:
Kan die legging niet wat langer? Tot op de enkels ofzo? Of is dat ding echt zo kort? Anders zou het best met zwarte laarzen worden gedragen, zwart jurkje en misschien met een oud roze vestje erbij en een zilveren lange ketting ofzoiets. Tis net waar je van houd. Maar gewoon iets van zwart erbij
ja eigenlijk wel.
Het is een legging (:
Maargoed ik zou het áls ik het zou dragen, het heel simpel houden. Dus een zwart t-shirt-jurkje en dan schoenen weet ik niet?
sorry, vind hem niet mooi
heb dus geen tips voor je haha
maar wel een upje!
Staat wel mooi met iets zwarts/grijs.
Zoals een vuilniszak. (;
in de prullebak dus!
Zoiets heb ik gehad toen ik nog klein was.
(ja het waren de 90s)
dat rokje niet meer.
gewoon een zwart langer hempje/truitje ofzo, met nog een jasje/vestje/cardigan erop
Would do the same.
Dat is toch echt een legging, hoor
Ik zou hem combineren met een zwart jurkje, cardigan in dezelfde kleur als de bloemen en zilveren sieraden.
een lange broek zodat je m niet ziet