wassen haar terwijl je veel sport..

He!
Ik was mijn haar dus heel vaak, zo’n 6x per week , dit komt omdat ik vaak sport, voor mijn doen. (4x gym, 3x basketball & 1x fitness & 1x skaten)
Daardoor heb ik altijd na het sporten zweet in mn haar, ookal doe ik niet veel, ik zweet gewoon snel!
Ik wil eigenlijk niet zo veel mn haar wassen, maar ik heb het idee dat ik gewoon geen keuze heb omdat het gewoon niet fris voelt en door dat zweet heb ik het idee dat het ook vetter wordt… Heb ook highlights, en heb het idee dat ze hierdoor sneller weggaan…
weten jullie iets?

spoel het uit of blijf zoveel wassen.

Je kunt best elke dag je haar wassen? Alleen moet je dan wel shampoo nemen die daar voor geschikt is (staat er op, geloof ik :’) )

mmh, ik geloof niet dat je veel aan deze reactie hebt: up.

zoveel blijven wassen wilde ik juist niet :stuck_out_tongue: … uitspoelen is wel een optie ja, maar dan gaat het weer slecht zitten. heb dik haar.

oh ik voel me nu echt een eersteklas zeikerd

doe na het uitspoelen spul erin ofzo
je kan ook alleen conditioner gebruiken?

Zou kunnen, of een haarmasker

Ik heb precies hetzelfde probleem!
Ik zwem 4 - 5x per week en mijn haar is na de training ook altijd vet…
Ik moet het ook iedere dag wassen, maar vaak is het eigenlijk niet nodig maar later op de dag wordt het dan zo vies… Als je nog tips hebt, note me ajb!

Tja,
ik sport ook veel, en ik was het dan liever wat meer, omdat ik anders het gevoel heb dat ik niet ‘schoon ben’…

Ik blijf je topic even volgen :slightly_smiling_face:
Al denk ik dat er niet veel anders op zit, en het klopt dat verf dan inderdaad sneller uit je haar gaat.

ik heb hetzelfde probleem :frowning_face: voor je highlights zou je wel kleurbeschermende shampoo kunnen nemen, dat scheelt wel vind ik!

ik was het ook elke dag!
en stijl het zelf elke dag,
tis nog niet kapot.
Gewoon op tijd laten byknippe (:

Misschien kun je elke dag shampoo gebruiken?

-