Wasmachine.

Hallo,

Mijn ouders zijn weg en ik ben een beetje door de voorraad handdoeken heen,
nu is mijn vraag, op hoeveel graden moet ik ze wassen?
En handdoeken vallen toch onder de katoen was of onder de fijne was?
en wat bedoelt de wasmachine met synthetica?

bedankt, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik doe die gewoon op 60 graden. Samen met onderbroeken, vaatdoekjes, keukenhanddoeken, washandjes…

Ik gooi wel alle kleuren door elkaar, het boeit mij niet dat mijn onderbroeken grijzig of rozig worden xD

Ja handdoeken enzo moeten volgens mij ook op 60 graden, maar ik hoef dat nooit te wassen. Ik weet wel dat je daarna ook moet centrifugeren, maar dat hoeft niet als je eht in de droger stopt volgens mij. Hahah, ik weet eigenlijk helemaal niks over wassen.

Haha jawel als je kletsnatte handdoeken in de droger stopt, gaan die niet droog zijn xD Dus centrifugeren moet eigenlijk altijd wel, maar dat doet een wasmachine vanzelf aan het einde van het programma :slightly_smiling_face:

omg haha okeee thanks =D
en valt het onder katoen of fijne was of die synthetica? =/

Een handdoek valt niet onder synthetica en ook niet onder fijne was. Gewoon lekker ruwe was. Was ze gewoon op 60 graden en laat ze daarna lekker buiten hangen. Werkt prima. :slightly_smiling_face:

aah okeee dankje iedereen =D
duim voor me hahah =P

nou volgend probleem, ik krijg hem niet aan =/
ik druk gewoon op start enzoo en heb hem op 60 graden gezet alleen hij doet het niet :pensive: omg omg omg

whoehoe laat maar hij doet het hehe

Weet je wel dat je er wasspul en wasverzachter in moet stoppen he?

haha jaaaa dankje bunnyhop, ik heb het erin gestopt, wel in het grootste vakje, dat leek me het beste.

Wel aardig van je ouders dat ze niet even een instructie hebben achtergelaten. :stuck_out_tongue:

Haha, ik zie het echt al helemaal voor me. Zo voor die wasmachine staan en je af aan het vragen wat je toch in godsnaam ermee moet doen. :stuck_out_tongue:

Ja, idd dat hadden ze beter even gedaan.

Ik zit nu in het huis van mijn ouders, ook in mn eentje, maar ik woon al een paar jaar alleen, maar toch lag hier netjes een wasmachine-briefje xD

Wat is een wasmachine toch een raar ding haha.

Anders zoek je op internet even de gebruiksaanwijzing op?

Aaah bah, dan krijg je van die vieze schuurpapier handdoeken xD
Ik word echt depressief als ik onze handdoeken buiten zie hangen, ik kan daar echt slecht tegen x’)

Dat heb ik ook. Vreselijk zulke handdoeken. Ik ben zo blij dat mijn vader nu 2 weken weg is met zijn vriendin. Heb ik eindelijk zachte handdoeken, omdat ik ze in de droger gegooid heb :grinning:

Ja echt? Ik krijg altijd lekker zachte handdoeken. :stuck_out_tongue: Wat raar. Misschien ligt het aan de waspoeder/wasverzachter?