wasmachine vraag haha

Heee ladies,

Sorry voor deze domme vraag, maar ik heb echt geen verstand van wasmachines! xd
Ik moet vóór vanavond bh’s en witte shirts, vesten en broekjes hebben gewassen.
Maar niemand is thuis hier dus ik moet ze zelf in de wasmachine doen,
alleen nou weet ik dus niet of bh’s en witte kleding bij elkaar kan!
En moet ik 'm dan op bonte was aanzetten?
En hoe heet?

Sorry, ik voel me nu echt heel dom maar ik weet het gewoon echt niet :stuck_out_tongue:

Uuuhm, tja. Dat doet me moeder altijd & aangezien zij ook niet thuis kan ik het niet vragen xd.
Succes (:

Haha ja bij mij ook, ik doe dat nooit zelf! xd
Dankjewel! (:

als het witte bh’s zijn kan je ze er gewoon bij kan doen, maar als ze gekleurd zijn moeten ze bij de bonte was. Je moet ook op 30 graden wassen als je de bh’s erbij stopt, anders krimpen ze. Dit zegt mijn moeder in ieder geval.

vanaf 60 graden, vanaf die temperatuur doodt het de bacterieren,

Sommige T- shirts ( vooral katoen) kunnen krimpen bij hete was. Er staat dan ook een wasvoorschrift in waarbij het op 30-40 graden gewassen moet worden.

Dankjewel!
Het zijn gekleurde bh’s, dus dan doe ik ze wel apart.
Heb ik alleen 2 keer een halflege wasmachine, zal m’n moeder blij mee zijn ;p

als de bh’s ook wit zijn kunnen ze bij de andere witte kleren
je kan in je kleren kijken in de labels, daar staat altijd in hoe heet het mag
ik doe shirts altijd op fijne was en dan 40 graden. Bonte was is voor de handdoeken.
bh’s moet je wel even in een wasnetje doen.
de wasmiddel in een bolletje doen bij de kleren maar dat weet je denk ik wel :slightly_smiling_face:

bh’s hoeven niet per se bij de witte kleding; ligt aan de kleur van je bh’s. Ik weet niet of jullie van die waszakjes hebben? Daar kun je je ondergoed het beste in doen, of anders de sluiting van je bh vast maken.

Shirts, vesten en broeken kunnen wel bij elkaar als het allemaal wit is. Niet op bonte was doen, maar op een ander programma. Fijne was 30/40 graden ofzo zou ik doen :slightly_smiling_face:

Hebben jullie niet zo’n bh bal? okee haha, dat klinkt raar.

http://www.google.nl/imgr…dsp=18&ved=1t:429,r:3,s:0

zo’n ding, dat voorkomt dat je bh’s kapot gaan. Maarja, dit voegt eigenlijk niet zoveel toe aan je vraag :stuck_out_tongue: Ik zou verder niet weten sorry!

Bh’s kun je beter met de hand wassen anders kunnen ze vervormen en lelijk worden.

^^ Wij doen ze altijd in van die tasjes/zakjes

^ Ja wij ook, gaat prima (:

Thanks voor alle snelle reacties!!
Ze zitten er nu in, in zo’n zakje, hoop dat het goed komt! ;p

Haha die vraag had ik laatst ook :’) of naja eigelijk over hoe de wasmachine werkt:’) ik heb maar gewoon wat uit geprobeert :stuck_out_tongue: