wasbak in je kamer?

Hoi ik zie bij veel meiden op foto’s enzo van hun kamer dat ze een wasbak in hun kamer hebben.
ik heb het aan mn ouders gevraagd maar het mag niet omdat je dan een hele waterleiding moet aan sluiten enzo.
Maar ik vraag me af hoe jullie dat dan hebben? Of zit jullie kamer gwn naast de badkamer :stuck_out_tongue:

Mijn kamer zit naast de badkamer !

Badkamer zit naast m’n kamer, maar ik heb ook een wasbak op m’n kamer =)

heee dat kan ik dan ook , maar ik heb al een deur van mijn kamer naar de badkamer :stuck_out_tongue:

ik had vroeger wel een wasbak in me kamer (ander huis)
me kamer was niet naast de badkamer ofzo… dus ik weet niet of dat er zoveel mee te maken heeft xD

Ik heb ook een wasbak in mn kamer. Ik moet nl door mn moeders slaapkamer om in de badkamer te komen, niet erg handig als ik daar om half 6 sochtends moet zijn dan xD vandaar.
Daarbij is mijn oom elektricien en kan ook leidingen aanleggen enzo, dus die had het zo gefikst :slightly_smiling_face:

Idunno. Ik heb het niet

mijn ouders hadden dat eerst, maar bij hun zat dat er al in van vroeger. dus toen het huis gebouwd is. dat was vroeger wel vaker volgensmij want mijn oma heeft t ook op haar kamer :stuck_out_tongue:

Ons huis is nog maar ongeveer 3 jaar oud, dus mijn zus, mijn broer en ik hebben alledrie een wastafel op ons kamer gekregen. Dus dat werd allemaal al geregeld toen het gebouwd werd.

Het zit vaak ook in oude huizen.

Mijn wastafel zat al in mn kamer toen we in dit huis kwamen wonen, maar mijn kamer zit naast het hok waar de wasmachine enzo staan, dus misschien dat het daar aan ligt.

Ik heb ook een wasbak in mijn kamer x) Badkamer zit naast mijn kamer. Alleen mijn wasbak lekt nu =( kan 'm niet gebruiken nu, ughh.

Ik had een wasbak in mijn kamer. Zo veel heb je daar nu ook weer niet aan hoor. Tanden poetsen ja, maar voor de rest.

mijn zus heeft de kamer langs de badkamer en dus ook een wasbak
ik heb ook een wasbak in me kamer maar ik heb de kamer boven haar kamer :stuck_out_tongue:
maar dus die wasbakken zaten eral dus denk dat het gewoon zo is gebouwd

Mijn kamer zit naast de badkamer. En ik doe er he-le-maal niks mee.

bij mn vader heb ik er wel een in mn kamer, maar dat is een oud herenhuis. dus da’s begrijpelijk. in mn ‘nieuwbouwhuis’ kamer niet.

Ik heb de leiding aansluiting wel, mijn zus ook. Maar geen wasbak.

Had ik vroeger in m’n oude kamer, nu zit hij naast mijn kamer. Lijkt je dat zo bijzonder fijn dan?

ik heb mijn eigen badkamer, maar oke ik woon opmezelf.
Ik mocht dat ook nooit toen is thuis woonde, ook vanwege de leiding. Maar in sommige huizen zit gewoon in bijna elke kamer een aansluiting op de waterleiding en in sommige huizen niet…

ik had een wastafel op mijn tweede kamer. Echt zooo handig