Was je aan de pil bij eerste keer seks?

Hoi, ik heb een vraagje. Waren jullie aan de pil bij de eerste keer seks of deden jullie het gewoon met alleen condoom en dan hopen dat het goed gaat? (Gaat natuurlijk ook best vaak goed maar er is kans dat het scheurt ofzo).
Ik zou namelijk wel seks willen, maar ik vraag me af of het dan het verstandigst is om eerst aan de pil te gaan.

Ik was wel al aan de pil omdat mijn ongesteldheid te hevig was.
Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Maar met pil en condoom is het wel veiliger dan met een condoom alleen.

Ja, ik was al aan de pil. Heb nog altijd nog nooit een condoom gebruikt.

Ik was al een aantal jaar aan de pil. Ik raad je aan om aan de pil te gaan als je denkt binnenkort voor het eerst seks te hebben of spiraal (of ander voorbehoedsmiddel). Dan hoef je ook geen zorgen te maken dat het condoom kan scheuren! Maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, als je het condoom altijd netjes gebruikt is de kans op zwangerschap ook erg klein.

Nope!
Ik was nog niet aan de pil (nog steeds niet). Alleen condoom werkt ook prima (moet je het wel goed gebruiken).

Ik heb nog geen seks gehad, maar ik ben niet van plan om de pil te gaan slikken zodra ik wel seks ga hebben in de toekomst.

Ik was niet aan de pil toen. Ik ben daarna wel aan de pil gegaan. Juist doordat ik niet aan de pil was de eerste keren merkte ik wel een verschil in m’n libido mét en zonder pil. Dus toen ben ik weer gestopt met de pil. Je moet dan wel echt op je strepen staan van geen seks zonder condoom, ook al is de verleiding nog zo groot als er geen condooms in de buurt zijn.

Ik gebruikte alleen condoom.

Bij de eerste keer was ik nog niet aan de pil, wel ben ik er vrij snel daarna mee begonnen.

Ik was al aan de pil. Maar we gebruikten ook een condoom.

Ik was aan de pil :slightly_smiling_face:

Ik was al aan de pil voor mijn menstruatie dus dat kwam wel goed uit. Verder gebruikten we op dat moment ook een condoom, dus dubbel bescherming. Sinds nou al bijna twee jaar volgens mij gebruiken we geen condoom meer en slik ik dus alleen de pil.

Ik was wel aan de pil, al een aantal jaar vanwege menstruatieklachten, maar ik heb daarnaast ook altijd een condoom gebruikt, voor de extra veiligheid. Nog steeds doe ik het altijd met condoom, ik voel me niet prettig bij het gebruik van alleen de pil.

same, ik was al aan de pil maar wilde eigenlijk dat hij ook een condoom zou gebruiken. Maar dit lukte gewoon echt niet, dus toen zonder gedaan en altijd zo blijven doen.

Ik heb de eerste keer een condoom gebruikt, en ik was lang genoeg aan de pil om beschermd te zijn. Denk er bij de pil ook aan dat je niet meteen beschermd bent, ligt eraan wanneer je begint.

De eerste keer was ik niet aan de pil en gebruikte we ook geen condoom dit deden we wel vaker, niet slim maar gelukkig niet zwanger geworden. Nu gebruik ik alleen de prikpil.

Ik was nog niet aan de pil, dus we hebben toen een condoom gebruikt. Daarna meteen aan de pil gegaan.

Nee