Was ik verliefd op mijn beste vriend?

Helloo !

Ik zit met een probleempje.
Sinds 3 maanden had ik een nieuwe vriend die uiteindelijk mijn beste vriend werd,
Maar hij vond mij dus al die tijd leuk (dat wist ik trouwens wel hoor).
Alleen ik hem niet en dat wist hij ook duidelijk. maar we spraken wel vaak af en was gezellig.
Nou vind hij een ander meisje leuk en mij niet meer en zij hem ook, hij doet kortaf en
Hoe raar het ook klinkt, het voelt raar en vervelend alsof hij mn vriendje was die het net heeft
Uitgemaakt. Zou het kunnen dat ik misshien toch wat voor hem voelde want ik vond hem niet leuk
Volgens mijn gevoel ?

Xx

Het klinkt alsof je jaloers bent, dus je hebt op zekere vlak wel gevoelens voor hem gekregen. Je zegt nl. ook dat je je vervelend voelt en het voelt alsof hij je je vriendje was en het heeft uitgemaakt. Als je niets voor hem voelde zou je je denk ik niet zo voelen.

Hoe kunnen wij nou weten of jij hem leuk vond. :dry:

Enige die dat kan voelen is jij, wij kunnen dat niet voor je bepalen…

Hooi,
Ik snap je probleem echt helemaal, ik had namelijk precies het zelfde.
Ik heb ook een beste vriend.
Hij vond mij leuk, dat ging na een tijdje over. Toen ik hoorde dat ie met een
Meisje van onze school had gezoend was ik helemaal in schock, maar ook heel verward…
Want was ik nou boos op dat meisje of vond ik het idee van hem die een meisje zoent niet leuk?
Ik was heel verward enzo, maar wat ik denk is dat als een jongen je beste vriendis
Je heel veel om hem geeft, en als hij dan een ander meisje leuk vind en jou vervolgens eem beetje
Achterwege laat voel je je natuurlijk rot daarover… Maar mss moet je
Dat tegen je beste vriend zeggen? Ik denk ook dat je niet verliefd om hem was, anders had je dat natuurlijk gelijk gevoeld enzo…

Kan het niet zijn dat je jaloers bent dat je beste vriend nu bijna niks meer tegen je zegt en zijn tijd volledig in die andere meid stopt?
Een beste vriend verliezen is natuurlijk ook zwaarder dan een gewone vriend verliezen hè…

Ik kan natuurlijk moeilijk in je hoofd kijken ;p maar het is een suggestie.