hij zat bij me in de carnavalsgroep, hij viel me meteen op, ik liep naar hem toe en begon met hem te praten. Als we geen stoet hadden, smste we elkaar de hele tijd, hij deed een hartje achter elke sms!
Ik vond hem zo leuk! & hij vond mij ook leuk (:
Hij stuurde dat ik de volgende avond langer moest blijven.
Die avond vrijt hij opeens met een meisje die hij pas van die dag kent!
Ik was zo verdrietig! ik heb een hele week liggen huilen.
Met carnaval negeerde hij me gewoon.
Ik begon terug te praten tegen hem op msn, en hij vond het niet erg, want hij praatte gewoon terug. een paar dagen erna zei hij dat ik hem even met rust moest laten. Dus ik liet hem een week met rust. Ondertussen was het gedaan met zijn vriendin.
De dag voor een stoet, begon ik terug tegen hem te praten, en ik zei dat ik terug normaal als een gewone vriendin tegen hem ging praten zoals eerst, hij vond dat goed.
Ik stuurde gewoon tegen hem en hij had niks tegen mij.
In de vakantie kreeg ik allemaal smsen van onbekende nummers.
Ik wist dat het zijn vrienden waren, omdat ze al eerder mij begonnen uit te schelden toen hij met zijn ex vree.
Nu begonnen ze mij weer uit te schelden.
Ik stuurde naar hem dat ik het laf vond dat hij zelf niet zei dat ik niet naar hem moest sturen. Vanaf toen heeft hij niks meer tegen mij gezegt.
Ik was hem ondertussen vergeten, maar zaterdag is er een fuif waar ik heen ga en hij gaat blijkbaar ook, en ik weet gewoon dat als ik hem terug zie dat alles terug komt ;s was hij dit allemaal waard? ;s
Ik zou heel sarcastisch vragen, als je hem tegenkomt; oh, nu heb ik je gezien, krijg ik nu de komende tijd weer van die leuke smsen?
Heel simpel: nee.
Wow wat een vaag verhaal (of ligt dat aan mij). Maar simpel: nee hij is het niet waard, hij is een lul.
wat een sukkel.
schenk vooral geen aandacht aan hem!
haha, dat ga ik doen!
Hij is gewoon een lul en hij was het niet waard.
zoals derest al zegt, wat een lul
wat 'n ass
ik zou 'm aan kijken met het meest bitchyest (nee dit is geen woord ghehe) gezicht dat je hebt.
Nee, hij is het zeker niet waard.