Was hij een fuckboy?

Hey dames, de titel zegt t al, maar ik wil dus idd weten of mijn ex een fuckboy was of niet. Ik wil geloven van niet en ik vond ook dat hij dat niet was, maar al mn vrienden zeggen dat hij dat wel was. Dus ik wil ook graag ff van jullie weten of hij idd een fuckboy was of niet…

Twee maanden geleden ging het uit met mn ex en ik. We hadden maar voor 2 maanden gehad (ja klinkt idd kort). Maar laat me ten eerste beginnen met de reden waarom het uit was: namelijk hij had het te druk om een vriendin te hebben. Maar ook echt druk. Hij had door school (hij had altijd erg lange dagen en heel veel huiswerk) en familie (hij is Marokkaans, dus familie is altijd erg belangrijk en hij was dan ook heel vaak bijv naar een tante of weer een familiereunie etc) erg weinig tijd om mij te zien. DUs ja, hij had t altijd druk. We hebben in die 2 maanden elkaar maar 5 keer gezien (en ja ik weet, dat is erg erg erg weinig). We appten wel elkaar iedere dag, en hij was ook vaak diegene die me appte en t gesprek begon, vroeg hoe mn dag was, vaak goodmorning/goodnight etc.

Ik vond t altijd erg jammer dat hij niet zovaak tijd had om me te zien. Vaak kwam er bijna elk weekend ook iets tussen, maar dat was eigenlijk altijd familiegerelateerd (bijv weer een bruiloft, een keer een dodenritueel ofzo). Ook in de kerstvakantie had hij een klein baantje voor in die kerstvakantie, maar toen was hij bijna elke dag ook echt hele dag aan het werk. Hij had wel in de vakantie twee ochtenden mij naar z’n huis uitgenodigd om mij toch ff te zien. Ook is het zo dat we allebei niet aan onze ouders kunnen vertellen dat we een relatie hebben dus was alles stiekem enzo. Dus ik kon nooit naar hem toe (behalve als zn moeder een keer toevallig een avondje niet thuis was) en hij ook nooit naar mij (want mn ouders zijn er 24/7).

Ik weet ook dat hij nooit met andere meisjes praatte achter mn rug (behalve klasgenoten en nichtjes enzo maar ja). Ook als hij ff op whatsapp iets keek, deed ie nooit geheimzinnig in mijn bijzijn en hij legde ook uit wie t eventueel was als er een meisjesnaam voorbij kwam (vaak was het familie).

Mijn vriendinnen vonden het altijd raar dat hij nooit tijd voor me had en vonden ook dat hij eruitzag als een fuckboy. Maar zelfs mn zus had dr twijfels als ik vertelde wat zo’n beetje hierboven staat. Nu wil ik ook ff van jullie weten of hij idd overkomt als een fuckboy als jullie zo alles lezen. Of als jullie meer duidelijkheid willen, stel gerust vragen.

En mss denken jullie nu: het is al twee maanden uit, waarom wil je t weten? Dat komt omdat ik hem erg nog steeds mis en elke dag aan hem denk. Het liefst zou ik m zo graag terugwillen, maar ik kan hem gewoon niet vergeten… :frowning_face:

Wat maakt het uit of hij een ‘fuckboy’ was? Schiet je daar iets mee op om dat te weten?
Fuckboy is zoiezo een benaming die erin is gegooid om maar lekker een excuus te hebben om je te misdragen. Ik vind het een vreselijke benaming en voor mijn gevoel wordt hij alleen gebruikt door pubers

^Inderdaad.
Misschien heeft die jongen het inderdaad te druk gehad voor een relatie en was hij met andere dingen bezig. Als hij daardoor ook niet genoeg tijd vrij kon maken voor je, dan is dat eerder doordat zijn prioriteiten (familie/huiswerk) ergens anders lagen. Daarbij helpt sneaky doen ook niet, dan is het begrijpelijk dat hij niet altijd tijd vrij kon maken.

Om dat nou een fuckboy te noemen vind ik ver gezocht, misschien was hij gewoon niet toe aan het hebben van een vriendin.

Wie heeft het uitgemaakt? Ik weet de definitie van ‘fuckboy’ niet precies maar hij klinkt niet als een foute jongen hoor. Als je hem mist dan zou ik weer contact met hem zoeken. Alleen dan moet je wel accepteren dat je niet op de eerste plaats staat.

Ik vind dit inderdaad niet als een foute jongen klinken. Ik weet niet precies wat je bedoelt met ‘fuckboy’, maar ik vind dit nogal een rare term om een jongen met een ‘druk leven’ te noemen. Dus nee, ik denk dat hij gewoon niet helemaal toe was aan een relatie.

Ik snap niet waarom je dit wil weten… Ex = ex. Probeer hem los te laten.

Ik denk net als de rest hierboven dat hij gewoon niet klaar was voor een relatie.

Hij komt niet over als een foute jongen. Ik denk dat de cultuur gewoon heel anders was en dat zijn prioriteit niet bij zijn vriendin lag.

Dit,

Krijg ongeveer hetzelfde gevoel als het met je ex uit is en opeens allerlei scheldwoorden naar boven komen… ‘Ja het is uit… Ja maar het was een echte hoer!’ precies om jezelf beter te laten voelen en recht te hebben om boos op de andere te zijn. Kom op :’)

hij klinkt echt niet als een fuckboy, waarom zou je het ook willen weten?

Thanks voor jullie reacties!

Hij had het uiteindelijk gemaakt. Ik heb laatst nog hem een appje gestuurd na elkaar twee maanden niet geappt te hebben. Het was wel een droog gesprek helaas, maar ja… Ik zag hem ook nog toevallig vandaag terwijl ik aan het werk was, ik gaf hem een vriendelijke glimlach toen ik hem zag en hij gaf mij een terug, maar verder zei hij geen hoi of iets…

Nou tis meer dat mijn vriendinnen hem een fuckboy vonden, niet ik. Ik vond ook niet dat hij dat was, maar volgens hen was dat wel zo. Ik wilde alleen weten wat jullie ervan vonden en blijkbaar denken jullie wel t zelfde als ik. Maar over dat “toe zijn” aan een relatie betreft, hij heeft al eerder relaties gehad en druk zijn is altijd iets geweest wat gewoon “onderdeel” was van zn leven. Die relaties gingen vaak uit om andere redenen. Twee maanden geleden had hij het opeens drukker dan hij ooit had gehad, hij wist gewoon niet eens meer wanneer het moment zou komen dat hij me weer kon zien. Hij wilde ook niet dat ik op hem bleef wachten als het ware, ik moest verdergaan met mijn leven zei hij. Hij zei ook zelf dat hij mij “geen vriendje gunde die nooit tijd voor haar had”. Ik snap dat allemaal wel, maar mijn vriendinnen vonden het allemaal bullshit.

Boeiend wat je vriendinnen vinden. Wat vind jij?

Ik vind dat eigenlijk best wel sympathiek van hem overkomen, ondanks dat het je kwetst. Hij leek wel om je te geven.

Hij kan ook een slimme player zijn, jouw het gevoel geven dat hij het echt druk had, om jou niet te kwetsen, om vervolgens verder te flikflooien met andere meiden
Ik heb 2 Marokkaanse vriendinnen en die vertellen me hoe hun landgenootjes omgaan met meiden voor het huwelijk, uiteindelijk gaan ze toch meestal eindigen met een Marokkaanse, tot die tijd veel meiden proberen te fixen, maargoed niet elke Marokkaan is een player/fuckboy, miss heeft hij het echt druk, ik zal het een plekje geven en verder gaan met je leven, een ex = verleden tijd