Was het liefde, of vriendschappelijk?

Hey,
Ik ben nu al 7 maanden verliefd op iemand van school en elke dag wordt de verliefdheid meer en meer.
Laat ik maar beginnen vanaf het begin… laat ik ‘‘B’’ noemen.
7 maanden geleden zag ik B voor het eerst, ik voelde niet echt wat voor hem.
Ineens zag ik hem vaker en begon ik wat meer aan hem te denken. 1 maand later volgde ik hem op twitter en we kregen onze 1e gesprek op school. ik dacht: Leuke gozer! (ik was nog niet verliefd).
Maanden later begon ik echt iets voor hem te voelen, en ik zag hem ook veel meer. Als ik hem door de gangen op school zag lopen groette hij mij altijd en ik hem. Ook reageerde hij weleens op mijn tweets zonder dat ik erom vroeg (vond ik stiekem leuk). Ook hadden we veel meer gesprekken op school, het ging eigenlijk meer over mijn privé-leven. Hij stelde me vaak interessante vragen en we lachten ook heel vaak met elkaar. Ook hadden we heel veel oogcontact, echt van die doordringende blikken tijdens een ongemakkelijke stilte. Het werd eigenlijk een gewoonte om elkaar te groeten, leek wel of we beste vrienden waren!.
Hij heeft ook een keer mijn hand vastgehouden, en als hij me voor de les tegenkomt bij mijn kluisje start hij heel vaak een gesprek. 29 maart, op mijn verjaardag, zag ik hem door de gangen lopen en wilde ik hem trakteren op slagroomsoesjes :flushed:… (ik was jarig xd) Hij zei dat hij niet wist dat ik jarig was, en hij het in zijn agenda zou zetten voor volgend jaar :upside_down_face:
Daarna kwamen er ineens 2 meiden met hem praten terwijl ik in gesprek was met hem, op een gegeven moment wilde ik weggaan maar hij hield me tegen (soort van) dus nadat die meiden wegwaren ging het gesprek weer verder… ik liep mee naar zijn kluisje, toen kwamen er weer meiden naar hem (ik werd ondertussen helemaal gek) en toen zei ik dat ik weg zou gaan, hij zei me gedag en hield me heel even bij mijn handen vast. na mijn verjaardag kwam ik hem in de gangen tegen en hij sloeg een arm om mij heen… hier komt het erge: Ik vroeg aan hem of ik hem kon toevoegen op Facebook. Hij moet eerst ff nadenken (leek wel of hij me ging uitlachen) en toen zei hij: Nee, Facebook houd ik nog liever privé. ik voeg je later nog wel toe.
Ik had meteen spijt dat ik die vraag had gesteld, maar na dat incident hebben we ondertussen nog met elkaar gepraat, en hij duwt me weleens om te plagen. Hij knipoogt ook ineens naar me als hij langs me loopt terwijl ik met vriendinnen praat.

SORRY voor die mega irritante lap tekst

Maar, Denken jullie dat hij mij nou leuk vind of meer vriendschap is?

x

Ik heb een beetje het idee alsof hij hard to get speelt.
Zou het verder niet weten. Succes ermee

Ik zou het ook niet weten. Vraag me een beetje af waarom iemand z’n facebook privé wil houden??

Misschien kan je hem vragen wat hij van je vindt? Of een keer afaprkeen na school?

Waarom zou hij zijn Facebook privé willen houden? Tegenwoordig is niks meer privé op Facebook

Dit inderdaad, nogal raar :’)

Was het niet een grapje, dat je hem niet mag toevoegen? :’)

Maar bedankt dat jullie me probeerden te helpen…
Ik weet zeker dat hij niet verliefd op mij is.
Het doet best pijn, al mijn cijfers zijn nu laag doordat ik aan hem dacht.
Ik weet niet meer wat ik moet nu.

Ik denk dat hij je wel leuk vind maar gewoon hard to get speelt. Als ik jou was zou ik z’n facebook stalken en kijken waarom je hem niet zou mogen toevoegen. Good luck.

Awh, heeft hij dat tegen je gezegd? :frowning_face:

Hoe weet je dat zo zeker?
Heb je het aan hem gevraagd of heeft hij opeens een vriendin?
Door het aan hem te vragen weet het pas echt zeker.

:sob::muscle:

najaa… ik voel me eerder gekwetst
Ik voeeel gewoon alsof het geen liefde is, ik voel nog steeds iets voor hem…
En het is echt super moeilijk om hem te zien praten met andere meiden.
En maandag keek probeerde ik oogcontact te maken, maar toen keek hij zo raar en gemeen naar me.

Ik denk dat hij je wel leuk vindt, maar dat hij nog niet zo zeker is van zijn gevoelens en daardoor soms zo raar doet.
Tip: blijf gewoon verder praten met hem en flirt af en toe. Speel soms ook een beetje hard to get want dat doet hij volgens mij ook.
Verder wens ik je veel succes

Het lijkt wel heel erg alsof hij je leuk vind, misschien heeft hij gewoon wat dingen op Facebook staan die hij te gênant vindt? :wink: Zoals foto’s ofzo

dankjwel =)

haha ja dat denk ik ook…
of, hij heeft gewoon een vriendin en hij heeft daar foto’s van ofzo?
ik twijfel echt heel erg. Het lijkt wel alsof hij verliefd is, maar het niet wil laten zien ofzo

heei ! Ik denk wel dat ie je leuk vind en dat hij grappig wilt zijn hoe irritant ook, Ik santje precies heb ongeveer het zelfde nu met een jongen! Als ik jou was zou ik gewoon een vriendschapsverzoek sturen en ik durf te wedden dat hij je wel accepteert !! Succes x