warme winterjas?

Ik hoorde dat het deze winter -25 graden werd. Nou, dan wil ik wel een warme jas ;p Ik heb er nog geen, maar had er wel een op het oog;

http://img688.imageshack.us/img688/8184/jasw.jpg

Wie heeft deze jas ook en weet of deze warm genoeg is voor -25 graden?
anders neem ik gewoon zo’n ski-jack :stuck_out_tongue:

ik denk niet dat het zo achtelijk koud zal worden!
maar dat is een H&M jas en die zijn bij mij nooit warm genoeg voor de winter.

-25 graden? Waar heb je dat gehoord of gelezen?
En als je bang bent dat je het te koud zal krijgen, zou ik als ik jou was een skijack nemen

Het lijkt me niet dat die heel warm is… Ik hoop niet dat het ook echt zo koud wordt, anders ga ik gewoon helemaal niet de deur uit.

Die lijkt mij niet warm genoeg. Ik zou een wat dikkere jas nemen met een andere stof.

die jassen van de h&m kunnen nooit warm genoeg zijn voor -25 graden… daarvoor heb je echt wel al een skijack nodig! als je zo bent als ik natuurlijk, en ik heb heel snel koud:p

Het zou ook de heetste zomer ooit worden ofzo, nou, niks van gemerkt :stuck_out_tongue:
(Maar misschien dat het nog komt, de zomer heeft nog drie dagen om zich te bewijzen!)
En mij lijkt die jas wel warm! En mocht het écht heel koud worden, dan doe je er toch gewoon een heel dikke trui onder aan?

als het echt koud is dan doe ik mijn snowboard jas aan :slightly_smiling_face:
maar alleen als ik bv. met de hond ga wandelen want daarin ben ik net een eskimo.
verder kun je het beste naar een jas zoeken met een dikke voering.

Die?
Warm?

Nee.

wooow -25 graden? hoe weet je dat? volgensmij is het niet mogelijk om nu al te weten hoe koud het deze winter gaat worden. Maar anyway: koop een ski-jack

inderdaad als het -25 word dan doe ik echt mn skipak aan haha

in nederland zal het nooit -25 graden worden. maximaal -10

Nog kouder? :frowning_face:
Vorige winter moest ik ook op het station wachten met -17 (half 7 's morgens)

Maar die jas is denk ik niet warm genoeg daarvoor.

Ik heb juist gehoord dat er niet veel lage temperaturen kwamen en dat de schaats liefhebbers hun schaatsen in het vet konden laten ofzoiets, maar het werd wel een witte winter…

Iedereen zegt weer wat anders over het weer, maar ik zag net in een topic van ; show je winterjas ofzo dat iemand die jas had binnen gekregen en super warm was :grinning:

Als het hier -25 wordt ga ik de deur niet eens uit.
Lijkt me trouwens dat alles dan zo’n beetje stil staat, aangezien het afgelopen winter ook al een grote chaos was met de treinen e.d.

Als die van de H&M is is die niet warm genoeg hoor.

Ik heb 'm wel die jas, en ik vind 'm toch erg warm hoor (: warm genoeg voor mij iig, als je er ook nog een warm vest onderdoet.
haha -25 lijkt me wel sterk mygod dan ga ik echt op vakantie naar heeeeelver.

hij is best nog wel dik, weegt ook wel veel, maar ik verdronk er wel in eerlijk gezegd, dus heb ik hem niet gekocht : D
Ik zou nog geen ski-jas kopen, als het dan geen -25 wordt doe je die toch niet aan.

ja je moet sowiezo bij deze jas een maat kleiner nemen haha, normaal heb ik altijd een L en nu had ik echt 'n M nodig (: