Warme winterjas

Hoi allemaal!

Ik heb een hekel aan de winter en dat puur alleen omdat ik het altijd zo verschrikkelijk koud heb.
Ik heb al twee jaar achter elkaar mijn geld uitgegeven aan een winterjas die niet warm genoeg was.
Hartstikke zonde… Dit jaar wil ik echt een hele warme jas kopen, die veel mensen te warm zouden vinden.
Ik heb ongeveer 150 euro te besteden. Iets daar boven mag ook, maar winterjassen van 600 euro kan ik me helaas niet veroorloven.

TIPS??

Ik heb echt een hele warme bij The Sting gekocht :slightly_smiling_face:

bontjasje

Ik heb een hele lekkere warme winterjas van mango, die was 170 euro… wel duur maar heb er nu al 3 jaar plezier van!
Ik weet niet wat voor jassen jij hiervoor hebt gekocht, maar als je echt een warme jas wil moet je denk ik voor iets gewatteerds gaan… dat is mijn jas ook.
Heb sinds kort ook een faux fur jas van h&m (voor maar 40 euro) en die is ook echt warm! Maar niets verslaat mijn mango jas :stuck_out_tongue: hij is lang (bijna tot mijn knieen), heeft een hoge kraag en een grote muts. Let er ook op dat er nog een laag of sluiting over je rits heen zit, dat scheelt ook erg veel qua wind. En dat er elastiek in de mouwen zit, dat houdt ook veel kou tegen!
Zulke jassen vind ik niet persé de mooiste, maar ik draag hem toch heel graag omdat ie zo heerlijk is.

http://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T1/fotos/S9/13027500_02_D1.jpg

Deze is ook van mango en heeft ook zo`n fijne, hoge kraag. De rits is afgeschermd met de drukknopen en de mouwen hebben elastiek. Hij is nu afgeprijsd naar 60 euro :slightly_smiling_face:.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!

^ Zulke jassen zullen inderdaad de meeste warmte geven! Ze houden wind/regen tegen, hebben een dikke voering. Je hebt ze echt in veel soorten… Probeer dan wel regelmatig nog even in te spuiten met zo’n waterafstotend middel.

Oh, en wat ook fijn is: fleece vanbinnen, of -zoals ik vaak doe- een vest van fleece eronder doen (zo dat het niet zichtbaar is natuurlijk!)

Dankjewel!!

Zara heeft een paar warme jassen. Ik heb die van mij van de Bershka en daar zit nepbont aan de binnenkant, ook heel erg warm!

mensen hebben dure jassen vergeleken met mijne ;O ik heb gewoon van de coolcat, is warm en goed, en was volgens mij 60/70 of 80 euro

Ik heb zelf een woolrich jas, maar die zijn boven je budget. Maar die is echt onwijs warm. Dus ik wil je toch meegeven dat mocht je een baantje hebben of wat dan ook en kunnen sparen, dat het echt elke cent waard is.

Je hebt nu ook airforce jassen, die er veel op lijken maar ik heb geen idee of ze dezelfde kwaliteit hebben. Ze vallen volgens mij wel in jouw budget. Succes met zoeken!