Warme bovenbenen met rode vlekken

Kan iemand mij helpen? Ik weet echt geen raad. Als jullie het echt niet weten ga ik ook wel naar de dokter denk ik.

Wat ik dus heb, mijn bovenbenen zijn warm en behoorlijk rood. Het lijkt een beetje een vlek-structuur. Ik heb er wel een foto van, zodat jullie misschien eerder snappen wat ik bedoel.

http://i43.tinypic.com/34yxw0i.jpg

Ik heb dit als ik uit de douche kom. Ik douche héél warm.
Maar ik zou niet weten wat dit zou kunnen zijn?
Als je er last van hebt zou ik wel even langs de dokter gaan.

Dit heb ik iid ook na het douchen/badderen en tijdens het sporten.
Volgens mij komt dit door goede doorbloeding.
Je kunt natuurlijk altijd de dokter even bellen. is niet per se een afspraak voor nodig

Heb je het koud gehad? Dan is dit gewoon een effect om je lichaam op te warmen. Die vlekken zijn gewoon je bloedvaatjes.

Ik heb dat ook met douchen, maar ook als ik zo’n thermobroek aan doe om in te sporten. Alleen mijn vlekken zijn groter en rood met paars, maar komen ook van warmte. Denk niet dat ernstig is, maar je kunt altijd even langsgaan. Heb je het altijd?

Dat heb ik ook altijd als ik uit de douche kom, dan zijn mijn armen en benen helemaal rood en vlekkerig, en meestal jeuken ze ook. Volgens mij is het niet echt ernstig, het gaat bij mij meestal gelijk wel weer over. Je zou misschien even langs de dokter kunnen gaan voor een creme ofzo, maar ik denk niet dat dat nodig is.

Ja het kan idd ook komen als je te warm doucht, vooral als je net uit de kou komt.

heb je het heel vaak? als het blijft zou ik misschien eventjes langs de dokter gaan. maar kijk het even aan, misschien trekt het wel weer weg. ik had vanochtend opeens allemaal rode, gloeiende vlekken op mijn gezicht. na een ochtend waren ze weer weg, ik heb ook geen idee hoe dat kwam. (:

heb je deze plekken altijd of krijg je ze idd bijvoorbeeld bij het douchen??

mischien een allergie? heb je iets verkeerds gegeten of iets waar je niet over kunt? het kan inderdaad ook komen bij het douchen dat heb ik ook dan krijg ik altijd allemaal rode plekken

Ik heb het ook weleens, inderdaad door te warm douchen krijg ik het meestal op m’n voeten en onderbenen. En als ik na het in de regen fietsen mijn natte broek uitdoe, gaan m’n benen ook jeuken en branden en worden ze helemaal rood. Maar dat trekt meestal weg na een halfuurtje. Alleen het is wel een rotgevoel.

Heb ik ook af en toe… mijn moeder zei vroeger altijd dat je gezond was wanneer je dat had. Haha. Volgens mij is het niks ernstigs verder.

heeee dat broekje heb ik ook :grinning:.
Haha, sorry.
Volgens mij is dat heel normaal hoor :slightly_smiling_face:.

Vroeger werd er altijd gezegd dat iemand met ‘bloemen’ op zijn huid een heel gezond persoon is. Iets met de doorbloeding enzo.

ik als ik uit de sneeuw kom, zo zien mijn handen en benen er vaak uit, denk iets met temperatuur

haha ik heb dat ook ! ;p