Warm..

Pjezus… Ik heb dus geen vakantie ( zomervakantie) ik werk gewoon van Dinsdag tot Zondag… en ben alleen op Maandag vrij. Maar nu is het echt zo FACKING warm… ik werk bij TNT dus dat is al heel zwaar al die tassen en dat getil en geloop en gefiest…

Vandaag 2 flesjes water mee genomen maar ik kan dus niet meer water mee nemen omdat ik ook folders in me schoudertas moet doen + 2 tassen vol met gewone post. Ik heb al last van hyperfentilatie dus dat is echt erg vermoeiend…

Moet een langere spijkerbroek en sportschoenen en een shirt aan. Heel warm, maar hoorde dat het deze week NOG warmer gaat worden dan vandaag… iemand nog tips om deze warmte een beetje te doorstaan. Want ik zit nu dus al thuis met zware koppijn… :frowning_face:

Ik probeer daar steeds te solliciteren maar de ik krijg steeds errors>:C

Maar postbezorgen is tog maar een paar uurtjes per dag?
Koop zo,n waterverstuif/ver ofzoiets…

Ga in je bikini krantjes bezorgen :sunglasses:

yeah. Wat sexy XD

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha je zou maar net een playboy in de bus gooien.

Ligt er aan, ik doe een wijk waarop ik 4 uur loop ( begin 11.00 uur dus rond 16.00 uur klaar) en daarna doe ik nog een wijk van ander half uur… dus altijd rond 18.00 uur klaar.

En over je soliciatie… wat voor error krijg je? Of?

Ahja.
Na dat ik mijn gegevens in heb gevult en ik klik door naar kennismaking krijg ik gewoon dat er een storing is, al een week. En als ik contact wil opnemen via de mail krijg ik het mailtje weer terug met dat het niet bezorgd kan worden, ik word er gek van want ik moet snel wat werk hebben haha.

Dat is vaaaaaaag! Hoe oud ben je? Want wij nemen geen mensen onder de 16 aan… maar misschien is dat bij jou anders ik weet niet! Uuuhm… probeer je het via deze link:

http://www.tntpost.nl/overtntpost/werkenbij/postbezorger/

Anders even bellen… :slightly_smiling_face:

koop zo’n mini ventilatording met batterijen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben 18 en ik doe het ook via daar, maar ik zie wel.

Succes :slightly_smiling_face:

Ik vind die van mezelf tot nu toe toch het beste hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn bikini is al uit de kast… en heb er met een grote zwarte stift TNT medewerker op geschreven…
:grinning_face_with_smiling_eyes:

:metal:

kan je niet in de ochtend of in de avond gaan?
dan is 't minder warm en hoef je niet als een slet over straat xD
of kan 't alleen in de middag
ja ik heb daar ook geen verstand van

Mag je geen korte broek aan?
Ik zie die postmensen bij ons in de buurt daar wel eens in lopen.

Je mag wel gewoon een korte broek aan hoor. Mijn moeder werkt ook bij de TNT en die heeft ook gewoon korte broeken van TNT. Dus dat over langere broeken is gelul.

Doe anders een halflange broek aan… tot net over je knieën… dat is nog wel netjes en luchtig. Gewoon van linnen of een dunne stof…

Of vraag bij je baas of je een blouse kan krijgen ipv een t-shirt. Die schijnen luchtiger te zijn.

Ik heb er zelf ook gewerkt en die t-shirts zijn echt zweterig als het 30 graden is.
Werk je trouwens in de buurt van je huis? Misschien kan je tussendoor even langs huis om een ijsje te eten ofzo?

Neem ontslag D:

Of bikini.