? ware liefde ?

hoi ,
je ziet vaak in films ware liefde voorkomen en ik vroeg me dus af of jullie daarin geloven ? geloven jullie dat er ergens op de wereld een jonge of meisje is die op je wacht en voor de rest van je leven van je zal houden ?

Ik denk dat er niet per sé één ware liefde voor je is, maar meerdere. Toch durf ik wel te zeggen dat ik mijn ware liefde heb gevonden.

er is geen “ware”, want de ware zou perfect moeten zijn. En uiteindelijk vind je een jongen/man/vrouw die niet perfect is, maar waar je onwijs veel van houdt en hij/zij ook van jou, en dan leer je om door hun kleine gebreken heen te kijken.:slightly_smiling_face:

ik denk dat iedereen met wie je een relatie hebt gehad een tijdje ‘‘de ware’’ is geweest, ik geloof niet in dat er maar een ware is voor je.

Nee, ik geloof niet in dat soort dingen. Er zijn meerdere mensen op deze wereld die goed bij je passen.

ja, ik geloof in de ware liefde :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het bestaat, maar dat er meerdere “ware liefdes” kunnen zijn.

indeed
als ik ergens anders had gewoond had ik ook heus iemand gevonden waar ik zelfde soort relatie mee zou hebben als met mijn huidige vriend.
zou lullig zijn als er op de hele wereld maar 1 iemand bestaat die je ware is. xD

Ware liefde in de zin van dat hij ‘perfect’ is of iemand die jouw perfect aanvult?
Dat eerste geloof ik niet, maar dat tweede zéker wel

Ik denk dat voor elke periode in je leven de ‘ware’ er is.

Het is meer de beeld dat je ziet dat echt de ware liefde het is echt meer verbeelding wat op tv ziet dan in het werkelijkheid.

ik weet niet.

Ware liefde heeft iets van een aura van perfectie om zich heen. In dat opzicht geloof ik er niet in want perfectie bereik je alleen met momenten. Het blijft niet.

Ik denk wel dat het mogelijk is om van iemand te blijven houden. Zoals je van je ouders, broers of zussen houdt. Maar die persoon moet het wel verdienen… Er moet dus wel een zekere grens aan zitten.

En iemand die op je wacht? Nee, dat zeker niet.

Ik geloof niet in ‘de ware liefde’. Ik geloof in de liefde.
Ik kan ook gewoon zeggen dat mijn vriend niet de ware is.