[i]Vanwege m’n vorige vriendje ben ik heel slecht in vertrouwen.
Maar ik zal het dilemma van nu even uitleggen.
Inmiddels 3 weken geleden heb ik een jongen ontmoet. In 2 weken is er toch veel gebeurt, qua leren kennen dan. We praatte iedere dag en normaal kan ik moeilijk vertellen wat ik vind en voel maar bij hem ging het gewoon vanzelf. Ook deed hij dat tegen mij. Nu is die afgelopen vrijdag (22-07) naar Spanje vertrokken voor 2 weken met zijn oom, tante neef & nicht.
Hij smste me zaterdag al van hoe het was en dat die me miste. Hij smst nogsteeds regelmatig en ook uit z’n eigen. Hij smst dan ook vaak dat die me mist en dat niemand kan tippen aan mij. Nu smst die sinds gister wel ineens een heel stuk minder.
Maar zoals ik al zei door m’n vorige vriendje is mijn vertrouwen erg gedaald. Ook al is de jongen waar ik het nu over heb heel anders. Hij gebruikt geen drugs, gaat niet vaak uit en zijn definitie van een avondje chillen is bij n vriend thuis een pilsje pakken ipv buiten hangen met n groep.
Wat vinden jullie? Als jullie iets niet begrijpen hoor ik het graag:)
Iemand misschien een tijdsverdrijf tip? Met vriendinnen is ook niet alles want die beginnen er juist over -.-[/i]