Wantrouwen.

[i]Vanwege m’n vorige vriendje ben ik heel slecht in vertrouwen.
Maar ik zal het dilemma van nu even uitleggen.

Inmiddels 3 weken geleden heb ik een jongen ontmoet. In 2 weken is er toch veel gebeurt, qua leren kennen dan. We praatte iedere dag en normaal kan ik moeilijk vertellen wat ik vind en voel maar bij hem ging het gewoon vanzelf. Ook deed hij dat tegen mij. Nu is die afgelopen vrijdag (22-07) naar Spanje vertrokken voor 2 weken met zijn oom, tante neef & nicht.
Hij smste me zaterdag al van hoe het was en dat die me miste. Hij smst nogsteeds regelmatig en ook uit z’n eigen. Hij smst dan ook vaak dat die me mist en dat niemand kan tippen aan mij. Nu smst die sinds gister wel ineens een heel stuk minder.
Maar zoals ik al zei door m’n vorige vriendje is mijn vertrouwen erg gedaald. Ook al is de jongen waar ik het nu over heb heel anders. Hij gebruikt geen drugs, gaat niet vaak uit en zijn definitie van een avondje chillen is bij n vriend thuis een pilsje pakken ipv buiten hangen met n groep.

Wat vinden jullie? Als jullie iets niet begrijpen hoor ik het graag:)

Iemand misschien een tijdsverdrijf tip? Met vriendinnen is ook niet alles want die beginnen er juist over -.-[/i]

Ik denk dat het misschien komt omdat hij op den duur ook niet meer zo veel weet te sturen. Elke dag sturen dat hij je zo mist blabla heeft op den duur weinig meerwaarde. Kijk het gewoon even aan… Als hij je echt leuk vind komt hij na de vakantie gewoon bij je terug. En meer kan je er toch niet aan doen

niet te druk maken. deze jongen is je ex niet en zoals je zegt is hij heel anders. Even wat minder smsen hoeft niet persee iets te zeggen, maar het is nooit slecht een beetje op je hoede te zijn. Val hem er gewoon niet teveel mee lastig dat jij gelijk in paniek zit als hij een dag wat minder smst :stuck_out_tongue:.

Nja ik laat het hem ook niet weten, zo slim ben ik dan ook nog net wel (a)
ik val mn beste vriendin er wel mee lastig hihi,
maar ja het is gewoon moeilijk na m’n ex.
En als die z’n woorden nakomt dan gaan we de dag nadat die terug is naar de bios

Ik denk dat je je hier echt niet druk om moet maken. Zo te horen is het een prima jongen en blijf je dat goed beseffen; dat hij niet hetzelfde is als je vorige vriend. Probeer het helemaal los van elkaar te zien zegmaar. Dit is een nieuwe, andere jongen waarmee je een nieuwe relatie (denk ik dan) opbouwt. En als je meteen al zo goed je gevoelens kan vertellen etc. denk ik dat het wel goed zit:)

je bent zo slecht van vertrouwen omdat je ex jou miss dingen heeft geflikt die je toen egt vond kunnen en dergelijke, en als jij al zegt dat deze jonge niet aan de drugs zit en onder een avondje chillen een biertje drinken verstaat?
dan is der volgens mij echt geen reden om je druk te maken!
en waarschijnlijk als hij terug is van vakantie en jij ziet hem weer, is het nog net zo leuk als voor dat hij weg ging =)

Heeft iemand misschien een tip om mn gedachte op iets anders te zetten?
Heb al geregeld dat ik volgende week 40 uur kan werken, maar verder is er hier nu weinig te doen. Vrijwel iedereen s op vakantie

Niemand?

Idd, ik zou me ook geen zorgen maken. (:
Wie weet beseft hij nu opeens dat hij veel minder belkrediet heeft (door het vele sturen in het begin) en heeft hij besloten om het sms’en wat te minderen.
En als je echt twijfelt, kan je nog sturen: ‘is er iets? je laat minder horen de laatste tijd… of zie ik spoken?’ of zoiets :slightly_smiling_face:

Ik kan mijn gedachten pas echt goed verzetten als ik een goed boek lees. Ik weet niet wat voor jou werkt, maar je kan het eens proberen. :stuck_out_tongue:

Dat is opzich best n logische verklaring :}
Maarja nog 6 daagjes en dan is die terug dus dat wachten we maar af…

ik snap je, ken een jongen al langer dan dat jy hem kent & eigenlyk omdat hij naar spanje ging is het er niet vangekomen iets officieels te hebben (klinkt gek en is ook niet om spanje maar er was wat gezeur) nu zit hij daar & ik kryg wel veel smsjes enzo maar van beide kanten is er gewoon een beetje wantrouwen en jaloezie, ben gewoon een beetje bang dat ie dan iets met een ander neemt haha & hy by my :slightly_smiling_face: dus ik snap je wel! veel werken helpt inderdaad!

Ja het is echt stressen, vooral nu die al 2 dagen ineens niks meer laat horen …

Het is normaal dat je nu stresst omdat je uit 'n lastige relatie komt. Maar laat het gewoon over je heenkomen (: die jongen zal aan jou moeten bewijzen dat het serieus is en het lijkt me ook wel echt serieus!

Nja eeh, ik heb er nu helemaal weinig vertrouwen in.
Ik hoor al 5 dagen niks van m, hij heeft mn krabbel op zn hyves verwijderd en niks teruggestuurd terwijl er niks in stond van love ofzo…