Hey, ik zit best ergens mee. Ik heb dus een vriend en ken hem nu iets meer dan een half jaar. Het is vaak gezellig maar we hebben ook vaak ruzies/discussies.
Ik ben trouwens 19 en hij 30…
Meestal komen dus die ruzies omdat er een gebrek aan vertrouwen is waardoor er argwaan is. Vaak van mijn kant maar ook soms van zijn kant.
Door mijn verleden met andere jongens heb ik heel veel moeite met vertrouwen gekregen en ben ik eigenlijk heel jaloers. Ik heb met heel veel dingen best veel moeite en weet niet wat ik daarmee moet.
Ik heb dus moeite met bijvoorbeeld; films en series waar naakte vrouwen in voorkomen, tiktok en insta waar ook expliciete inhoud op staat. Ik heb er zelfs al moeite mee als hij afrekent bij de kassa waar een knap meisje achter zit. Ik wil eigenlijk niet eens in de zomer naar het strand of op vakantie omdat daar allemaal meiden in bikini rondlopen en weet niet hoe ik daarmee moet omgaan.
Ik voel me hier oprecht zo gefrustreerd over want ik wil me niet zo jaloers voelen.
Ik heb bruin haar en zijn type voor mij was eerst altijd blond zei hij. Vaak als er ergens blonde meiden voorbij komen gaat hij mij daarmee teasen en een tijd terug zei hij ook dat lichte plukken misschien leuk zouden staat in mijn haar.
Ik word hier gewoon heel erg onzeker door.
Nu zijn er ook nog een paar andere dingen waar ik mee zit. In het begin toen we voor het eerst afspraken was ik 18 en ik dacht dat hij 25 was. Dat stond namelijk op zijn tinder. Eigenlijk vond ik dat echt net de grens maarja ik val nou eenmaal op iets ouder haha.
In ieder geval, ik heb ongeveer een half jaar gedacht dat hij 25 was en hij in oktober 26 geworden zou zijn. Maar ik had dat dus even goed mis want toen ik 18 was, was hij dus 29…
Nou is het zo dat als je denkt aan iemand van 30 dat dat nogal volwassen is. Hij is ook volwassen alleen hij kan makkelijk door gaan voor iemand van 23 qua uiterlijk. Dus als we naast elkaar lopen ziet het er totaal niet raar uit.
Hij loopt zelf ook achter op het gebied daten zei hij. De eerste dates heeft hij pas gehad toen hij 29 was. Hij heeft verder ook geen vriendengroep en is heel erg op zich zelf.
Ik zit verder wel ook met de gedachte van, als je 30 bent zou je zelfs al kinderen kunnen hebben en ik moet daar nog niet eens aan denken. Hij wil dat ook nog lang niet zegt hij, maar toch… Dat leeftijds verschil blijft wel door mn hoofd spoken.
Ik heb verder door dingen in het verleden ook nog amper mensen om mij heen dus eigenlijk hebben we een beetje elkaar…
Hij woont wel op zichzelf en ik nog bij mijn vader maar ben meeste van de tijd bij hem.
Dan is er nog een andere dingentje waar ik mee zit. Waar ik op dit moment argwaan over heb.
Hij heeft snap en insta, maar hij heeft alleen mij en mijn broertje daarop. Sinds kort heeft hij opeens zijn meldingen daarvan uitgezet en op zijn foto galerij een slotje gezet dat ik daar niet in zou kunnen (niet dat ik dat zou doen) maar dat vind ik een beetje verdacht… Ik mag ook zijn inlog code van z’n telefoon niet weten, maarja dan is dat maar zo…
Mij maakt het echt geen ruk uit hij mag gewoon op mijn telefoon als ik even ergens anders sta en hij weet ook mijn wachtwoord.
Maar als ik aan hem vraag waarom hij plotseling die meldingen uit heeft gezet krijg ik alleen maar vage antwoorden of praat hij erover heen.
Kijk als je zoveel meldingen op een dag krijgt dan snap ik het. Maar hij heeft dus letterlijk alleen mijn broertje en mij daarop. Dus welke meldingen mag ik dan niet zien denk ik dan? Hij doet ook elke keer z’n telefoon schuin dat ik niet kan mee kijken…
Ik heb duizend keer gezegd dat ik er best mee zit en normaal gevraagd waarom het nou uit staat. Want hij weet dat ik moeite heb met vertrouwen en ik ga hiervoor malen.
Dan zegt hij ook zo voor de grap dat als ik weer thuis ben hij ze weer aan gaat zetten🤨
Hij maakt vaak grapjes en zit te dollen over dat hij met andere meiden praat/afspreekt als ik er niet ben. Dus daarom ook.
Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden en wat ik hiermee moet😅 Dankjee x