Wanneer zijn je hakken nou te groot?

Ik heb deze hakken http://mygloss.punt.nl/upload/shoe_1.JPG, maar zodra ik loop schuiven mijn tenen helemaal naar voren en heb ik aan de achterkant een heeeel klein stukje over. Maar dit is alleen tijdens het lopen, want mijn tenen schuiven dan helemaal naar voren…
En het is echt een heel klein stukje aan de achterkant, maar het is dus niet zo dat mijn hiel helemaal op de achterkant zit.

leg er een zooltje in. die kan je bij de schoenmaker kopen en bij mij maakte hij ze er nog gratis vast in ook.

Dat hoort toch gewoon, of heb ik dat? Als je geen stukje overhoudt zit je er toch juist meestal te strak in? Volgens mij is die pas te groot als je er een vinger tussen kan zetten.

Het zijn geen pumps hè…dus een vinger ertussen steken gaat lastig. :stuck_out_tongue:

Ooh, ja ik kon ze niet zien op het plaatje. xD Misschien kan je het eens in een schoenenwinkel vragen als je er niet uitkomt? Of idd zoals hierboven gezegd wordt een zooltje erin leggen, scheelt al best veel. :wink:

ik zie de schoenen niet

denk dat het wat lastig te beoordelen is als je het zo omschrijft… denk dat je zelf toch het beste voelt of ze te groot zijn? en als ze nét iets te groot zijn (wat je dan dus ook voelt als je loopt omdat je voet er af en toe (bijna) ‘uitglitp’ kan je er inderdaad een zooltje inleggen. Of een soort plastic dingetje aan de achterkant erin plakken, ik had dat van dat dr scholl ofzo.

Inderdaad, leg er een zooltje in of doe van die ballerina sokjes aan :slightly_smiling_face:

http://blog.dpronk.nl/wor…009/01/shoplog0109_07.jpg

Het zijn deze schoenen…dus kan er geen zooltje indoen ofzo…

dan zijn ze gewoon te groot ( trouwens het zijn vrezelijke hakjes om op te lope…zelf geprobeerd en hoor andere altijd klage maar aan doen omdat ze zo mooi vindeXD)
maar em je hebt van die gelkussenstje die je niet ziet mishcm glijden je voeten er minder door na vore:)

Well als je er niet goed kan oplopen omdat je voet naar voren schuift zijn te groot, zitten gewoon niet goed. --’ Dat voel je zelf eigenlijk toch wel?

Ik kan er prima op lopen…alleen m’n hiel zit niet HELEMAAL aan de achterkant…er blijft een heeel klein stukje over.

Dat is bij open schoenen altijd wel een beetje, dat is bij mij ook en ik loop er toch gewoon op, en glip er niet uit.