hoi
Ik vroeg me af of iemand weet wanneer iets wordt vergoed door de verzekering, ongeacht welk pakket je hebt? Ik wil een laserbehandeling overwegen, en hiervoor wil ik naar de huisarts. Maar weet iemand of ik met een verwijzing van de huisarts altijd een vergoedde behandeling krijg of niet? Ik wil dus zeg maar niet eerst naar de huisarts en er dan achterkomen dat het niet vergoed wordt dus misschien dat iemand het hier weet!
Waar wil je een laserbehandeling voor en waarom?
Misschien even bij de polis kijken van je verzekering? Zoiets heet toch een polis, waar al je rechten en plichten in staan XD
Ik denk dat je bedoelt wanneer word iets vergoed…Niet verzekerd.
Weet niet of je bij het CZ zit. Daarbij valt voor lichaamshaar voor de vrouw alleen als het op gezicht zit in overmate op een manier dat belemert bij het dagelijks leven.
Of iets in die trant.
je kan je verzekering opbellen om het te vragen
oops ja dat bedoel ik haha ;p. Ik zit bij Unive, maar heb volgens mij gewoon een normaal basispakket
Waar vind je een polis?
Ik kan toch niet zomaar bellen hoi krijg ik een die en die behandeling vergoed :p? of zie alleen ik dat zo raar?
Even zoeken op de site, 2 minuten om de link te vinden
http://www.unive.nl/particulier/documents/unive-vergoedingenoverzicht-2012.pdf
Ontharing zit niet in het basispakket.
heb je een basispakket word het niet vergoed.
Ik heb gebeld met mijn verzekering en die zei dat ik een verwijsbrief van een arts nodig heb, willen zij iets gaan vergoeden
bedankt !